اجرای «بررسی دیدگاه شهروندان در خصوص مسائل روز جامعه» در لرستان
کد خبر: 3861763
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷

اجرای «بررسی دیدگاه شهروندان در خصوص مسائل روز جامعه» در لرستان

گروه فرهنگی ــ توسط پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات طرح پرسشگری «بررسی دیدگاه شهروندان در خصوص مسائل روز جامعه» در لرستان اجرا می‎شود.

اجرای «بررسی دیدگاه شهروندان در خصوص مسائل روز جامعه» در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، طرح پرسشگری «بررسی دیدگاه شهروندان در خصوص مسائل روز جامعه» توسط پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم‌زمان با سراسر کشور در لرستان نیز اجرا می‌شود.

این طرح که توسط پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات طراحی شده در استان لرستان توسط دبیرخانه شورای پژوهشی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی طی روزهای ۱۳ تا ۱۸ آذرماه در سه شهرستان، خرم‌آباد، کوهدشت و دورود اجرا می‌شود.

در قالب این طرح، هفت پرسشگر، ۱۵۷ نمونه پرسشنامه را در سطح پنج میدان اصلی و پُرتردد شهرستان‌های جامعه هدف گردآوری(پرسشگری) کرده و سپس نتایج به پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات ارسال خواهد شد.

پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات مهم‌ترین نهاد پژوهشی وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در زمینه‌های علوم انسانی کارهای پژوهشی انجام می‌دهد.

در آبان‌ماه سال‌ جاری طرح «سنجش سرمایه اجتماعی چهره‌های شاخص» نیز توسط دبیرخانه شورای پژوهشی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به اجرا در آمده است.

انتهای پیام
captcha