برگزاری اختتامیه جشنواره قرآنی الحافظون
کد خبر: 3861137
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱

برگزاری اختتامیه جشنواره قرآنی الحافظون

گروه مسابقات ــ مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره قرآنی الحافظون 13 آذرماه با حضور جمعی از مسئولان سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ و نیز نخبگان قرآنی بسیج تهران و در هفتمین سالگرد تأسیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران برگزار می‌شود.

برگزاری اختتامیه جشنواره قرآنی الحافظون

به گزارش ایکنا، مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره تخصصی حفظ قرآن که با عنوان جشنواره الحافظون شناخته می‌شود، با حضور جمعی از مسئولان و فعالان قرآن و عترت بسیج تهران و برگزیدگان این جشنواره برگزار می‌شود.

بر همین اساس در این مراسم که همزمان با گرامیداشت هفتمین سالگرد تأسیس سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ است از برگزیدگان هفتمین جشنواره تخصصی الحافظون تجلیل به عمل خواهد آمد.
این مراسم روز چهارشنبه، 13 آذرماه ساعت 15 و در سالن شهید رشادی حسینیه فاطمه‌الزهرا(س) پادگان ولیعصر(عج) برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، مرحله نهایی هفتمین جشنواره تخصصی حفظ قرآن کریم بسیج تهران بزرگ که با عنوان «الحافظون» شناخته می‌شود، از اواخر آبان ماه طی دو بازه زمانی برگزار شد. بر همین اساس، ابتدا رقابت‌ها در بخش بانوان و از روز ۲۲ تا ۲۴ آبان‌ماه در گروه‌های سنی تا هفت سال، از هشت تا ۱۶ سال و بالای ۱۷ سال برگزار شد و در ادامه نیز رقابت‌های بخش آقایان نیز از روز ۲۹ آبان‌ماه تا اول آذرماه برگزار شد.

انتهای پیام
captcha