رویکرد مهارت‌آموزی کانون‌های دانش‌آموزی لرستان/ آموزش ۳۰۰ رشته
کد خبر: 3855946
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴

رویکرد مهارت‌آموزی کانون‌های دانش‌آموزی لرستان/ آموزش ۳۰۰ رشته

گروه فرهنگی ــ مدیرکل آموزش و پرورش لرستان رویکرد کانون‌های فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش را مهارت‌آموزی دانش‌آموزان اعلام کرد و افزود: این کانون‌ها در ۳۰۰ رشته فعالیت دارند.

رویکرد مهارت‌آموزی کانون‌های دانش‌آموزی لرستان/ آموزش ۳۰۰ رشتهبه گزارش ایکنا از لرستان، رضا زینی‌وند مقدم، مدیرکل آموزش و پرورش استان، یک‌شنبه، ۱۹ آبان‌ماه در افتتاحیه نخستین جشنواره دستاوردهای کانون‌های فرهنگی ـ تربیتی آموزش و پرورش لرستان، اظهار کرد: این جشنواره تا روز چهارشنبه هفته جاری در کانون ادب برپا خواهد بود.

وی با ذکر این مطلب که این نمایشگاه در قالب ۳۲ غرفه ویژه برپا شده است، تصریح کرد: علاوه‌بر آن ۱۰ کارگاه ذیل این جشنواره نیز در محل برپایی نمایشگاه دایر شده است.

زینی‌وند مقدم با ذکر این مطلب که کانون‌های فرهنگی ـ تربیتی آموزش و پرورش لرستان در قالب ۳۰۰ رشته دوره‌های آموزشی مرتبط را برگزار می‌کنند، گفت: این دوره‌ها شامل فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و مهارت‌های فنی است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان به رویکرد مهارت‌‌محور کانون‌های فرهنگی ـ تربیتی استان اشاره کرد و با تأکید بر این‌که اهداف بلند آموزش و پرورش لرستان گرایش به‌سمت مهارت‌آموزی است، اضافه کرد: کانون‌‌های فرهنگی ـ تربیتی محلی برای ایجاد خلاقیت و مهارت‌آموزی دانش‌آموزان است.

وی با ذکر این مطلب که هر دانش‌آموز در این کانون‌ها یک مهارت را کسب می‌کند که بعد از فراغت از تحصیل می‌تواند از آن بهره‌برداری کند، گفت: کانون‌ها، پُلی بین مدرسه و بازار کار هستند. این در حالی‌است که در طول سال نیز دستاوردهای کانون‌ها در جشنواره‌های مختلف در معرض دید عموم قرار می‌گیرد؛ کمااینکه هدف ما ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی میان دانش‌آموزان است.

انتهای پیام
captcha