تعامل سازنده با بسیج هنرمندان؛ از اولویت‌های ارشاد لرستان
کد خبر: 3855863
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷

تعامل سازنده با بسیج هنرمندان؛ از اولویت‌های ارشاد لرستان

گروه فرهنگی ــ مدیرکل ارشاد لرستان با اشاره به عضویت بسیاری از هنرمندان استان در بسیج، گفت: تعامل سازنده با بسیج هنرمندان را از اولویت‌های خود قرار داده‌ایم؛ زیرا با این تعامل و همکاری می‌توان بسیاری از چالش‌های پیش‌روی فرهنگ و هنر را رفع کرد.

تعامل سازنده با بسیج هنرمندان؛ از اولویت‌های ارشاد لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شنبه، هجدهم آبان در دیدار با مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)، گفت: سپاه پاسداران از آغاز انقلاب به‌عنوان یکی‌ از مهم‌ترین ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، علاوه‌بر نقش نظامی، در حوزه‌های مختلف دیگر از جمله حوزه فرهنگ و هنر نیز به‌خوبی ایفای نقش کرده و همواره مایه افتخار ملت شریف ایران است.

وی ادامه داد: برگزاری و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری با محوریت ارزش‌های مورد تأکید و تأیید جامعه اسلامی ایران، همواره مدنظر متولیان دلسوز فرهنگی قرار داشته و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این راستا برنامه‌های متعددی ازجمله، جشنواره‌های مختلف هنری و فرهنگی سوگواره خوشنویسی، ویژه‌برنامه عید غدیر، برگزای پنج جشنواره با محوریت نماز و ... را به اجرا در آورده است.

فتایی اضافه کرد: بسیج هنرمندان یک ظرفیت بالقوه فرهنگی و هنری است که می‌توان در برگزاری برنامه‌های مختلف از توانمندی‌های آن بهره گرفت و خوشبختانه امروز بسیاری از هنرمندان مطرح استان، افتخار بسیجی بودن را با خود همراه دارند.

مدیرکل ارشاد لرستان یادآور شد: در راستای منویات رهبر انقلاب اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی، تعامل سازنده با بسیج هنرمندان را از اولویت‌های خود قرار داده‌ایم زیرا با این تعامل و همکاری می‌توان بسیاری از چالش‌های پیشروی فرهنگ و هنر را از مقابل برداشته و آرامش را به فضای فرهنگی و هنری استان وارد کرد.

انتهای پیام
captcha