برپایی موکب سیدالشهدا(ع) راهداری لرستان
کد خبر: 3848990
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۱

برپایی موکب سیدالشهدا(ع) راهداری لرستان

گروه فرهنگی ــ با هدف ارائه خدمات به زائران امام حسین(ع) موکب اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با عنوان موکب سیدالشهدا(ع) در مسیر زائران اربعین حسینی برپا شد.

موکب راهداری لرستان برپا شدبه گزارش ایکنا از لرستان، در راستای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به زائران اربعین حسینی موکب سیدالشهدا(ع) در محل راهدارخانه زاغه در مسیر بروجرد به خرم‌آباد و با هدف ارائه خدماتی ازجمله پذیرایی، اسکان، اقامه نماز جماعت و برنامه‌های فرهنگی به زائران اربعین حسینی برپا شد.

بر اساس این گزارش و با توجه به حذف ویزا و عبور حجم عظیمی از زوار اربعین حسینی، راهداران، امام جمعه و گروه‌های جهادی شهر زاغه در این موکب به‌صورت شبانه‌روزی مشغول خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی و اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی هستند.

محمدحسین امینیان، مشاور مدیرکل و مدیر حراست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان که مسئولیت هماهنگی و مدیریت برنامه‌های این موکب را برعهده دارد، از حضور فعال راهداران و نیروهای جهادی شهر زاغه ابراز خرسندی نمود و خدمت به زائران اربعین حسینی را توفیقی بزرگ دانست و گفت: فعالیت این موکب تا چند روز بعد از اربعین ادامه خواهد یافت کمااینکه فعالیت‌های فرهنگی متنوع و توزیع ادعیه به زائران اربعین حسینی نیز در این موکب ارائه می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha