مشارکت ۳۳ هزار دانش‌آموز لرستانی در طرح ارتقای آموزش قرآن
کد خبر: 3848743
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸

مشارکت ۳۳ هزار دانش‌آموز لرستانی در طرح ارتقای آموزش قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان با اشاره به آغاز طرح ارتقای آموزش قرآن ویژه دانش‌آموزان دوره ابتدایی، اظهار کرد: ۳۳ هزار دانش‌آموز پایه اول لرستان در طرح آموزش ارتقای قرآن مشارکت دارند.

مشارکت ۳۳ هزار دانش آموز در طرح ارتقای آموزش قرآنسیدعیسی سهرابی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به آغاز طرح ارتقای آموزش قرآن ویژه دانش‌آموزان دوره ابتدایی لرستان، اظهارکرد: ۳۳ هزار دانش‌آموز پایه اول ابتدایی لرستان در طرح آموزش ارتقای آموزش قرآن فعالیت دارند.

وی با ذکر این مطلب که طرح ارتقای آموزش قرآن از امروز چهارشنبه، هفدهم مهرماه با عنوان جشن قرآن آغاز و تا پایان سال‌تحصیلی به‌طور متناوب و مستمر در آموزش و پرورش استان لرستان برگزار می‌شود، اضافه کرد: در طول سال دانش‌آموزان با بهره‌گیری از روش‌های خلاقانه آموزشی معلمان انس بیشتری با قرآن پیدا می‌کنند.

سهرابی انس با قرآن، تسلط بهتر با روخوانی و روان‌خوانی را از اهداف برگزاری این طرح دانست و با ذکر این مطلب که باید از روش‌های خلاقانه برای آموزش قرآن در مدارس استفاده شود، بیان کرد: طرح ارتقای آموزش قرآن در پایه سوم با جشن کسب مهارت روخوانی قران پایان می‎یابد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان با اشاره به این‌که طرح ارتقا قرآن در دوره ابتدایی به منظور استمرار روخوانی قرآن و رفع مشكلات اين حوزه از آموزش اجرا می‌شود، افزود: انس گرفتن دانش‌آموزان با تعاليم آسمانی قرآن می‌تواند آينده‌سازان ايران اسلامي را در برابر بسياری از معضلات اجتماعی مصون نگاه دارد.

انتهای پیام
captcha