دفاع مقدس همچنان ادامه دارد
کد خبر: 3845395
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰

دفاع مقدس همچنان ادامه دارد

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه ابهر گفت: در برهه فعلی که دشمنان نظام اسلامی ما را نشانه گرفته‌اند دفاع مقدس همچنان ادامه دارد.

دفاع مقدس همچنان ادامه داردبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی، امام جمعه شهرستان ابهر، شنبه، ۶ مهرماه در دیدار با کارکنان سپاه ناحیه ابهر با تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: وقتی گفته می‌شود کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا یعنی ما همیشه در معرض آزمایشات الهی قرار داریم و همه زمان‌ها و مکان‌ها جایی برای امتحان الهی است.
 
وی با اشاره به زمان‌شناس بودن یاران امام حسین‌(ع)، اظهار کرد: برای مقابله با توطئه‌های دشمنان باید مانند اصحاب امام حسین‌(ع) همیشه آماده باشیم که در دفاع مقدس هم همین طور بود تا جایی که رزمندگان همه آماده جان‌فشانی بودند و از همدیگر برای شهادت سبقت می‌گرفتند.

وی با اشاره به سخن حضرت علی(ع)، بیان کرد: امام علی(ع) وقتی می‌خواستند به جنگ بروند می‌فرمودند ما در هر دو صورت در جنگ پیروزیم چنان چه کشته بشویم پیروزیم چنانچه بکشیم هم پیروزیم؛ چرا که در هر دو صورت کار الهی انجام داده‌ایم که دیگر در اینجا مرگ معنایی ندارد و هرچه هست زیبایی است، چناچه در کربلا چیزی جز زیبایی نبود و رزمندگان ما در دفاع مقدس نیز چیزی جز زیبایی ندیدند.

امام‌جمعه ابهر با تأکید بر این‌که در حال حاضر هم ما در حال دفاع مقدس هستیم، بیان کرد: دشمن همیشه در حال تهاجم است؛ لذا ما باید همیشه در حال دفاع از خود و دین و ایمانمان باشیم تا در کمین شیاطین انس و جن نیفتیم.

در ادامه این دیدار نیز سرهنگ محسن احمدی‌تبار، فرمانده سپاه ناحیه ابهر به بیان فعالیت‌ها و اقدامات سپاه ناحیه ابهر در طول هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: در طول این هفته بیش از 150 عنوان برنامه در 9 محور مهم اجرا می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به دیدار با ائمه جمعه شهرستان ابهر، غبار‌روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، نشست‌های بصیرتی، و اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی مختلف در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌ها اشاره کرد.
 
انتهای پیام
captcha