آغاز ثبت‌نام دوره‌های تربیت معلم قرآن در لرستان
کد خبر: 3844574
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶

آغاز ثبت‌نام دوره‌های تربیت معلم قرآن در لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان از آغاز ثبت‌نام دوره‌های تربیت معلم قرآن، شامل تربیت معلم روخوانی، تربیت معلم مفاهیم، تربیت معلم تجوید، تربیت معلم حفظ و تربیت معلم آشنایی و انس کودکان با قرآن، در استان خبر داد.

لروند دارالقرآنمحمد لروند، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا، از آغاز ثبت‌نام دوره‌های تربیت معلم قرآن‌ کریم، شامل تربیت معلم روخوانی، تربیت معلم مفاهیم، تربیت معلم تجوید، تربیت معلم حفظ و تربیت معلم آشنایی و انس کودکان با قرآن، در استان خبر داد.

وی با اشاره به این‌که ثبت‌نام در این دوره‌ها آغاز شده و تا نوزدهم آبان‌ماه ادامه دارد، عنوان کرد: آزمون ورودی این دوره‌ها 23 آبان‌ماه سال‌ جاری به‌صورت کتبی برگزار و پس از آن آزمون شفاهی برای افرادی‌که نمره حدنصاب را در آزمون کتبی کسب کنند برگزار می‌شود و در صورتی‌که تعداد متقاضیان واجد شرایط در هر رشته به حدنصاب مشخصی برای تشکیل دوره برسد، دوره تشکیل خواهد شد.

لروند با اشاره به دوره‌های تربیت‌ معلم برگزار شده طی شش ماهه نخست سال در سطح استان، بیان کرد: طی شش ماه گذشته در شهرستان خرم‌آباد یک دوره تربیت معلم روخوانی با محوریت مؤسسه حافظان نبی برگزار و آزمون پایانی دوره نیز برگزار شده است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، ادامه داد: همچنین دوره تربیت معلم روخوانی با همکاری مؤسسه نورالثقلین در الیگودرز و دوره تربیت معلم روخوانی با همکاری مؤسسه میعاد رحمت در کوهدشت برگزار شده است.

وی تصریح کرد: در شش ماهه اول سال مؤسسه مفتاح‌الفتوح الیگودرز میزبان برگزاری دوره تربیت معلم آشنایی و انس کودکان با قرآن بوده که آزمون پایانی این دوره پس‌از گذراندن 40 ساعت کارورزی توسط شرکت‌کنندگان، آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.

لروند عنوان کرد: همچنین دوره تربیت معلم روخوانی نیز در شهرستان کوهدشت و با همکاری مؤسسه میعاد رحمت درحال برگزاری است.

انتهای پیام

captcha