آغاز دوره‌های مجازی آموزش قرآن در شرکت ملی گاز ایران
کد خبر: 3839628
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
ربیعیان خبر داد:

آغاز دوره‌های مجازی آموزش قرآن در شرکت ملی گاز ایران

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس دارالقرآن الكریم شركت ملی گاز ایران از آغاز آموزش روخوانی و روان‎خوانی قرآن كریم با بهره‌گیری از سامانه آموزش مجازی شركت ملی گاز ایران خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ حسین ربیعیان، رئیس دارالقرآن الكریم شركت ملی گاز ایران اظهار کرد: با همت و پیگیری علاقه‌مندان و خادمان ساحت مقدس قرآن كریم در شورای دارالقرآن الكریم و همكاری شایسته اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شركت، بر اساس تفاهم‌نامه همكاری و توافق صورت گرفته با سازمان دارالقرآن الكریم كشور، امكان بهره‌مندی همكاران و خانواده‌های محترم آنان از نرم‌افزار آموزشی رشته‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن كریم از طریق سامانه آموزش مجازی شركت ملی گاز ایران فراهم شده است.

ربیعیان در ادامه از انجام اقدامات لازم در مورد فعال کردن سایر دوره‌های آموزشی در رشته‌های مرتبط با علوم و هنرهای قرآنی خبر داد و ابراز امیدواری کرد که ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک شاهد اجرایی شدن این دوره‌ها به صورت مجازی از طریق این سامانه باشیم.

مشاور امور فرهنگی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در پایان تصریح کرد: همكاران و خانواده‌های محترم كلیه كاركنان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http:// lms.nigc.ir و ثبت نام، از این دوره‌های آموزشی به صورت رایگان بهره‌مند شوند.
انتهای پیام

 

captcha