حلقه سوم «انسان۲۵۰ساله» در صدر پرفروش‌های صهبا
کد خبر: 3807130
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴

حلقه سوم «انسان۲۵۰ساله» در صدر پرفروش‌های صهبا

گروه ادب ــ حلقه سوم از کتاب «انسان ۲۵۰ ساله» در سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران به همت انتشارات صهبا ارائه شده و در روز‌های گذشته در صدر فروش‌های این ناشر قرار گرفت.

حلقه سوم «انسان۲۵۰ساله» در صدر پرفروش‌های صهبابه گزارش خبرنگار ایکنا؛ کتاب «انسان ۲۵۰ساله» هشت سال پیش با استفاده از ۷۰ سخنرانی از حضرت آقا درباره سیره مبارزه و سیاسی ائمه(ع) منتشر شد. بعد از آن، با جمع‌آوری‌ها، تعداد این سخنرانی‌ها به ۷۰۰ مورد رسید. برای ارائه این سخنرانی‌ها، سه حلقه (سه سطح) برای این کتاب در نظر گرفته شد که حلقه یک، کتابی مخصوص نوجوان‌ها، حلقه دو، کتابی مناسب عموم مردم، به ویژه جوان‌ها و حلقه سوم، کتابی برای محققان و کسانی‌که علاقه‌مند آشنایی بیشتر و دقیق‌تر با زندگی ائمه اطهار(ع) هستند.

حلقه دوم از این کتاب، همان کتابی است که بیش از هشتاد چاپ از آن به همت انتشارات گروه جهادی صهبا منتشر شد. این کتاب مروری کلی بر وقایع مهم دوران امامت هر امام و تبیین استراتژی آن‌ها در جریان مبارزه سیاسی ائمه (ع) دارد.

در حلقه سوم که به تازگی منتشر شده است، از حدود ۲۶۰ سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سال‌های گوناگون، به ویژه سخنرانی‌های معظم له در دهه ۵۰ شمسی استفاده شده است. در این کتاب استراتژی انسان۲۵۰ساله در قالب چهار دوران جریان امامت، مورد بررسی قرار گرفته است. از این رو کتاب دارای چهار فصل اصلی و یک فصل مباحث مقدماتی است. انتهای کتاب نیز سه ضمیمه پی‌نوشت‌ها، نمودار وقایع چهار دوره امامت و نقشه‌ها را دارد.

از ویژگی‌های مجموعه «حلقات انسان۲۵۰ساله» این است که متن کتاب‌ها با هم اشتراک ندارند؛ بلکه مطالب هر کتاب، مکمل مباحث کتاب‌های دیگر است.

این کتاب در ۸۹۶ صفحه و به دو صورت جلد سخت (تک‌جلدی) و جلد نرم (دوجلدی) چاپ شده است.

غرفه انتشارات صهبا در راهروی ۸ واقع در شبستان مصلی امام خمینی (ره) قرار دارد.

انتهای پیام

captcha