تشکیل گروه «پیام‌آوران ایثار» در لرستان
کد خبر: 3789372
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴

تشکیل گروه «پیام‌آوران ایثار» در لرستان

گروه فرهنگی ــ مدیرکل بنیاد شهید لرستان از تشکیل گروهی با نام «پیام‌آوران ایثار» در استان خبر داد و افزود: این گروه با مراجعه به مساجد و محافل مختلف در رابطه با ایثارگری جانبازان و شهدا و خانواده‌های آنان صحبت می‌کنند.

تشکیل گروه «پیام‌آوران ایثار» در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، سیدحسین نازاریان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان دوشنبه، 22 بهمن در جمع خبرنگاران از برپایی 45 نمایشگاه در استان با موضوع ایثار و شهادت در استان خبر داد و گفت: در حوزه فرهنگی 210 مراسم طی سال‌جاری در شهرستان‌ها و روستاها با حضور گسترده مردم و سایر دستگاه‌ها برگزار شده است‌.
وی از تشکیل گروهی با نام «پیام‌آوران ایثار» در استان خبر داد و افزود: این گروه با مراجعه به مساجد و محافل مختلف در رابطه با ایثارگری جانبازان و شهدا و خانواده‌های آنان صحبت می‌کنند. ‌

نازاریان با بیان این‌که تاکنون 210 نفر در این طرح شرکت کرده‌اند، بیان کرد: یک‌هزار و 500 برنامه در حسینیه‌ها و مراکز فرهنگی برگزار شده است‌.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان ادامه داد: 210 دوره آموزشی، قرآنی، هنری، ادبی و .. برگزار شده به‌طوری‌که 155 اردو یک‌روزه کانون شاهد بروجرد برگزار کرده است‌.
نازاریان اظهار کرد: همچنین 185 اردو چندروزه در سطح استان برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار شده است‌.
وی با اشاره به فعالیت‌های ورزشی، افزود: در این راستا برنامه‌های دوومیدانی، مسابقات تیراندازی، والیبال نشسته و ... برگزار شده است.

انتهای پیام

captcha