برگزاری نشست فرهنگی «حرکت به سمت قله» در کرمانشاه
کد خبر: 3785511
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷

برگزاری نشست فرهنگی «حرکت به سمت قله» در کرمانشاه

گروه اجتماعی ــ نشست فرهنگی جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه با موضوع حرکت به سمت قله در کرمانشاه برگزار می‌شود.

بهناز لیلیان، رئیس کارگروه فضای مجازی و سواد رسانه‌ای جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری نشست فرهنگی جمعیت بانوان فرهیخته استان با موضوع حرکت به «سمت قله» خبر داد و گفت: این نشست ویژه اعضای جمعیت بانوان و فعالان تأثیرگذار فرهنگی در استان کرمانشاه روز چهارشنبه، 10 بهمن‌ماه در سالن کنفرانس اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی خوب در حوزه بانوان در استان کرمانشاه اظهار کرد: دستگاه‌های فرهنگی استان کرمانشاه می‌توانند به نحو مطلوبی از ظرفیت تأثیرگذار بانوان در مسیر کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده کنند و در واقع موضوع بخشی از این نشست که با عنوان حرکت به سمت قله برگزار خواهد شد پرداختن به موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهره‌گیری از ظرفیت بانوان است.
رئیس کارگروه فضای مجازی و سواد رسانه‌ای جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه تصریح کرد: اصلی باید در جمعیت بانوان در نظر گرفته شود و آن هم‌افزایی و هم‌سویی در مسیر کاهش آسیب‌ها است اما باید دید جلسات و نشست‌هایی که برگزار می‌شود دارای نتیجه و خروجی است یا خیر.
لیلیان افزود: بانوان و اعضا تأثیرگذار جمعیت بانوان فرهیخته باید در مسیر کاهش آسیب‌های اجتماعی که از وظایف اصلی این جمعیت است با برپایی پایگاه‌های فرهنگی در محلات نقش‌آفرینی کنند.
وی تأکید کرد: جمعیت بانوان فرهیخته با برنامه‌ریزی مدون می‌تواند گام‌هایی مؤثر در مسیر مبارزه با آسیب‌های اجتماعی بردارد.
رئیس کارگروه فضای مجازی و سواد رسانه‌ای جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه در پایان با اشاره به فرارسیدن سالگرد 40 سالگی انقلاب گفت: برنامه‌های مدون فرهنگی برای بزرگداشت 40 سالگی انقلاب توسط جمعیت بانوان فرهیخته کرمانشاه در این استان برنامه‌ریزی و اجرایی می‌شود.
انتهای پیام

captcha