اعطای ۲۹۲۷ وام به مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3776650
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲

اعطای ۲۹۲۷ وام به مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری

گروه اجتماعی - معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۹۲۷ وام قرض‌الحسنه از محل صندوق امداد ولایت به مددجویان این نهاد ارائه شده است.

اعطای 2927 وام از محل صندوق امداد ولایت به مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمدرضا فتحی با بیان اینکه تمامی خدمات بانکی توسط صندوق امداد ولایت به سپرده‌گذاران ارائه می‌شود، اظهار کرد: در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت سعی می‌شود تمامی منابع موجود و سپرده‌های جذب شده از خیران و عموم مردم به پرداخت تسهیلات اختصاص یابد.
وی با اشاره به شعار این صندوق مبنی‌بر اینکه «بهره جای دیگرست»، افزود: در 9 ماهه ابتدای امسال 12 میلیارد و 560 میلیون تومان وام از طریق این صندوق به مددجویان پرداخت شده است.
معاون اداری و مالی کمیته امداد استان با اشاره به ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان توسط صندوق امداد ولایت، عنوان کرد: 4 میلیارد و 562 میلیون تومان وام به 249 خانوار در راستای خودکفایی و اشتغال پرداخت شده است.
فتحی بابیان اینکه بازپرداخت وام‌های اشتغال‌زایی این صندوق بلندمدت است، تصریح کرد: 1893 مددجو 4 میلیارد و 868 میلیون تومان وام‌ کارگشایی و 647 نیازمند غیر تحت پوشش نیز مبلغ 2 میلیارد و 63 میلیون تومان وام از این صندوق دریافت کرده‌اند.
وی با اشاره به ارائه تسهیلات احداث و خرید مسکن توسط صندوق امداد ولایت به مددجویان، بیان کرد: 95 میلیون تومان وام به 19 متقاضی مسکن روستایی پرداخت شده است.
معاون اداری و مالی کمیته امداد استان با بیان اینکه هدف از پرداخت تسهیلات توانمندسازی و رفع نیاز متقاضیان است، گفت: 281 میلیون تومان به 38 طرح‌ توان‌افزایی و 124 میلیون تومان نیز به 25 طرح‌ کارانگیزی اختصاص یافته است.
انتهای پیام

 

captcha