شرکت ۵۴ هزار دانش‌آموز کرمانشاهی در مسابقه «درس‌هایی از قرآن»
کد خبر: 3751749
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

شرکت ۵۴ هزار دانش‌آموز کرمانشاهی در مسابقه «درس‌هایی از قرآن»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ امسال ۵۴ هزار دانش‌آموز کرمانشاهی در بیست و هفتمین دوره مسابقه درس‌هایی از قرآن شرکت می‌کنند.

شرکت 54 هزار دانش‌آموز کرمانشاهی در مسابقه درس‌هایی از قرآن

محبت صیادیان، کارشناس دفتر قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، گفت: امسال دانش‌آموزان استان کرمانشاه در بیست و هفتمین دوره مسابقات درس‌هایی از قرآن که از شبکه اول سیما پخش می‌شود، شرکت می‎‌کنند.
وی افزود: شرکت‌کنندگان پس از تماشای برنامه تلویزیونی درس‌هایی از قرآن به سؤالات مطرح شده در پایان هر برنامه پاسخ می‌دهند.
صیادیان اظهار کرد: دانش‌آموزان یکشنبه هر هفته پاسخنامه مربوط به هر برنامه را به مربیان یا معاونان پرورشی مدرسه تحویل می‌دهند تا ثبت نمرات شود.
کارشناس دفتر قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: در پایان برنامه هیجده هفته‌ای نفرات برتر هر مدرسه به منطقه معرفی و پس از برگزاری آزمون سراسری درس‌هایی از قرآن در فروردین‌ماه 98 نفرات برتر اعلام و تجلیل خواهند شد.
وی افزود: امسال 54 هزار برگ پاسخنامه، 1300 برگ شیوه‌نامه اجرایی مسابقه و 600 برگ پوستر اطلاع‌رسانی در مدارس متوسطه در مقاطع اول و دوم استان توزیع شد.
صیادیان تصریح کرد: در راستای این برنامه در سال تحصیلی 96-97 از طرف مؤسسه ترویج فرهنگ قرآنی برای بیش از 100 نفر از کارشناسان، معاونان و مربیان فعال تقدیر صادر شد و 73 نفر از دانش‌آموزان تقدیر شدند.
وی در پایان اظهار کرد: برای 182 نفر از مجریان و شرکت‌کنندگان فعال در اجرای این برنامه قرآنی لوح تقدیر استانی صادر شد.
انتهای پیام

captcha