شرکت 8 لرستانی در مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن اوقاف
کد خبر: 3750484
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶

شرکت 8 لرستانی در مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن اوقاف

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ هشت لرستانی در مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن‌کریم سازمان اوقاف و امور خیریه به میزبانی استان مرکزی شرکت دارند.

شرکت 8 لرستانی در مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن اوقاف

تقی دریکوند، رئیس اداره قرآن اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به برگزاری مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن، گفت: مرحله نهایی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم سازمان اوقاف و امور خیریه از اواسط نهرماه جاری به میزبانی استان مرکزی در شهر اراک آغاز می‏شود و طی دو بازه زمانی دهم تا 23 مهر متسابقین راه‌یافته به مرحله نهایی در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته‌های حفظ کل، 20 و 10 جزء و رشته‌های قرائت، ترتیل، مدیحه‌سرایی، اذان و دعاخوانی با هم به رقابت می‎پردازند.
وی افزود: در بخش آقایان دو لرستانی به اسامی شهاب امانت‌چی در رشته اذان و عبدالصمد اسکندری در رشته اذان شرکت دارند و در بخش بانوان نیز شش نفر شرکت دارند.
کشاورز اضافه کرد: در رشته قرائت خدیجه بیرانوند، در رشته ترتیل صدیق صیفی‌دلی، در رشته حفظ کل معصومه گودرزی، حفظ 20 جزء معصومه تمیمی توان‌دشتی، حفظ 10 جزء سیده سعیده سیدین، دعاخوانی منیر مرادی در این دوره از مسابقات قرآنی شرکت دارند.
رئیس اداره قرآن اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: اعزام متسابقین بانو 16 مهر و اعزام متسابقین آقا یازدهم مهرما جاری اعلام شده است.
یادآور می‏شود، با تغییر بنیادین مسابقات قرآن، شیوه‌ای نو در برپایی چهل و یکمین دوره مسابقات سازمان اوقاف و امور خیریه، انجام شد که بر اساس شیوه جدید مسابقات، بخش کشوری این دوره از مسابقات در دو مرحله مقدماتی و کشوری برگزار می‌شود که مرحله مقدماتی در قالب برنامه ضبط استودیویی از تاریخ ۱۹ تا ۳۰ مردادماه با حضور ۴۰۰ نفر متسابق و ۳۴ نفر داور در شهر مقدس قم، برگزار گردید.
مرحله نهایی و فینال مسابقات از تاریخ ۱۰ تا ۲۳ مهرماه سال‌جاری در استان مرکزی شهر اراک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha