پیشکسوتان جهاد و شهادت تکریم شوند
کد خبر: 3745825
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹

پیشکسوتان جهاد و شهادت تکریم شوند

گروه اجتماعی ــ فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان با بیان این‌که پیشکسوتان جهاد و شهادت الگو و نمونه هستند، اظهار کرد: پیشکسوتان جهاد و شهادت را باید تکریم کرد تا آیندگان به راه آنان امیدوار باشند.

پیشکسوتان جهاد و شهادت تکریم شوند

به گزارش ایکنا از لرستان، امیرتقی دریکوند، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان عصر دوشنبه، 19 شهریور در همایش پیشکسوتان دفاع مقدس لرستان که در سالن همایش‌های سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، با تسلیت فرارسیدن ماه محرم، اظهارکرد: پیشکسوتان شهادت الگو و نمونه هستند و زندگی پرفراز و نشیبی داشتند.
وی با بیان این‌که پیشکسوتان جهاد و شهادت باید همیشه مورد احترام باشند و تکریم شوند، خطاب به پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، گفت: آیندگان و نیروهای مسلح دارند راه شما را ادامه می‌دهند و پیرو شما هستند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان افزود: کشور ایران از اقتدار بالایی برخوردار است کمااینکه نیروی دریایی، هوایی و زمینی ما در اوج قدرت هستند و تمام تجهیزات را خودمان به‌صورت به‌روز می‌سازیم.
وی خاطرنشان کرد: این‌که دشمن دارد به‌صورت جنگ نیابتی کار می‌کند یعنی نمی‌تواند با ملت و نیروهای مسلح ما روبه‌رو شوند.
دریکوند با بیان این‌که پیشکسوتان را باید تکریم کرد تا آیندگان به راه آنان امیدوار باشند، یادآور شد: قوانین خوبی برای پیشکسوتان جنگ و شهادت در حال تدوین است که در برخی مقاطع به‌خاطر مشکلات اقتصادی این قوانین و طرح‌ها متوقف می‌شوند.

انتهای پیام

captcha