شرکت ۵۰ بانوی طلبه لرستانی در دوره‌های تربیت مربی نماز
کد خبر: 3743968
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

شرکت ۵۰ بانوی طلبه لرستانی در دوره‌های تربیت مربی نماز

گروه فرهنگی ـ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان از شرکت ۵۰ خواهر طلبه لرستانی در دوره‌های تربیت مربی نماز با عنوان طرح بیان خبر داد.

 شرکت ۵۰ بانوی طلبه لرستانی در دوره‌های تربیت مربی نماز

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با تاکید بر ضرورت آموزش و توجه بیشتر و بهتر به مسئله نماز در جامعه، اظهارکرد: در روایتی از پیامبر اکرم(ص) آمده است که موقعیت نماز در دین مانند موقعیت سر به بدن است.
وی به مشارکت حوزه علمیه خواهران و ستاد اقامه نماز استان در برگزاری دوره‌های تربیت مربی نماز اشاره کرد و افزود: این دوره‌ها با عنوان دوره «بانوان یاور نماز» و در قالب طرح بیان برگزار می‌شود.
عزیزی به برگزاری دوره‌های تربیت مربی نماز برای ۵۰ نفر از بانوان طلبه لرستانی اشاره کرد و افزود: این دوره‌ها در دو سطح برگزار شد.
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان با بیان این‌که از ظرفیت شرکت‌کنندگان در دوره‌های تربیت مربی نماز با عنوان مربیان آموزش نماز نهضت سوادآموزی استفاده می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر هشت نفر از بانوان طلبه حوزه علمیه خواهران لرستان که دوره‌های تربیت مربی نماز را طی کرده‌‌اند با عنوان مربیان آموزش نماز سوادآموزان شهرستان‌های خرم‌آباد، الشتر، الیگودرز و کوهدشت فعالیت دارند.
وی با اشاره به این‌که در حال حاضر ۳۲۰ نفر از بانوان طلبه لرستانی در راستای ترویج نماز و احکام دین، در مدارس لرستان فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: حوزه علمیه خواهران دارای ظرفیت‌‌های فراوان برای تبلیغ دین و معارف اهل‌بیت و برگزاری کارگاه‌های آموزشی است‌.

انتهای پیام

captcha