برگزاری جشن عاطفه‌ها در ۱۶۶۱ پایگاه آذربایجان غربی
کد خبر: 3743451
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳

برگزاری جشن عاطفه‌ها در ۱۶۶۱ پایگاه آذربایجان غربی

گروه اجتماعی - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی از برگزاری بیست و چهارمین دوره جشن عاطفه‌ها امسال با شعار «لبخند مهر بسته به مهر شما» در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ شهریور ماه و ۱۱ مهرماه در یک هزار و ۶۶۱ پایگاه سراسر استان خبر داد.

برگزاری جشن عاطفه ها در ۱۶۶۱ پایگاه آذربایجان غربی

عزیز سهندی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان غربی بیان کرد: بیست و چهارمین دوره جشن عاطفه‌ها امسال با شعار «لبخند مهر بسته به مهر شما» در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ شهریور ماه و ۱۱ مهرماه در یک هزار و ۶۶۱ پایگاه سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: مردم نیکوکار آذربایجان غربی طی سال گذشته سه میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان بی‌ بضاعت و نیازمند استان به‌ صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی افزود: پیش بینی می شود مردم خیر استان با پرداخت نزدیک به چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، در جشن عاطفه های امسال مشارکت کنند.

وی ادامه داد: ۴۵ پایگاه ثابت در میادین شهرستان ها، ۱۹ پایگاه نماز جمعه، ۱۷ پایگاه سیار، ۴۰ پایگاه مراکز نیکوکاری، ۴۰ پایگاه بسیج و یک هزار و ۵۰۰ پایگاه مدارس برای برگزاری جشن نیکوکاری در آذربایجان غربی در نظر گرفته شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: همچنین بیش از ۳۰۰ هزار پاکت هدیه در آستانه مرحله دوم جشن عاطفه ها در میان دانش آموزان استان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به تعداد افراد فعال در برگزاری جشن عاطفه های آذربایجان غربی، تصریح کرد: ۴۷۰ امدادگر رسمی و غیر رسمی و افتخاری، مسئولیت برگزاری جشن عاطفه ها در استان را به عهده خواهند داشت.

وی یادآور شد: همچنین بیش از ۶۰۰ میلیون تومان تا به امروز برای جشن عاطفه ها در استان جمع آوری شده است.

سهندی با اشاره به مشارکت سایر ارگان ها در برگزاری جشن عاطفه ها، اظهار کرد: آموزش و پرورش جهت بهره مندی از ظرفیت تشکل های دانش آموزی در قالب یاوران امداد با بیش از ۴۴ هزار دانش آموز داوطلب ثبت شده در سامانه و همچنین سازمان بسیج مستضعفین در راستای برگزاری هرچه بهتر این جشن با کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی همکاری می کنند.

انتهای پیام

captcha