برگزاری جلسات توانمندسازی ويژه متسابقان مسابقات قرآن
کد خبر: 3735965
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷

برگزاری جلسات توانمندسازی ويژه متسابقان مسابقات قرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌‌نهاد ــ جلسات توانمندسازی ويژه متسابقان مسابقات قرآن از سوی مؤسسه اهل الکساء البرز برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت اهل الکساء، به عنوان مؤسسه‌ای پیشتاز در امر تلاوت قرآن کریم در استان البرز است، که با مدیرت اعظم غلامی فعال و داور مسابقات قرآن کریم اداره می‌شود.
براین اساس، این مرکز به منظور تربیت نیروهای قرآنی و آماده‌‌سازی آنان برای حضور در مسابقات قرآن کریم، اقدام به برگزاری جلسات توانمندسازی ویژه بانوان کرده است.
این جلسات طی روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 11 با حضور اعظم و اکرم غلامی مربیان مجرب این مرکز و شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود که در ابتدای جلسه، تجوید قرآن و رفع اشکال آن و در ادامه مبحث صوت و لحن پیشرفته ارائه می‌شود.
گذراندن دوره تجوید مقدماتی از جمله شرایط حضور در این دوره است. طول مدت برپایی این جلسات سه ماهه است که پس از پایان دوره از شرکت کنندگان آزمون گرفته می‌شود.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌ نام با شماره  ٣٤٤٤٢١٣٦  تماس حاصل کرده و یا به نشانی البرز، کرج، خیابان شهید مطهری، بین سرو و گلزار شهدا، ساختمان سعید مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha