جهاددانشگاهی در صف اول وفاداری به نظام
کد خبر: 3734553
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۹

جهاددانشگاهی در صف اول وفاداری به نظام

گروه فرهنگی ـ مدیر حوزه‌های علمیه لرستان به اعتماد بزرگان نظام از جهاددانشگاهی اشاره کرد و گفت: اعتماد مسئولان نظام به جهاددانشگاهی، دلیل بر حضور این نهاد انقلابی در صف مقدم وفاداری به نظام اسلامی شده است.

 جهاددانشگاهی در صف مقدم وفاداری به نظام

حجت‌الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه‌های علمیه لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، اظهار کرد: شاخصه اصلی جهاد دانشگاهی در تلاش مضاعف نیروهای جهادی این مجموعه است چراکه این مجموعه فعالیت خود را به طور مستمر از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون ادامه دهد.
وی به با اشاره به فعالیت دو خبرگزاری ایکنا و ایسنا در جهاد دانشگاهی، به ورود این مجموعه به عرصه رسانه و خبر اشاره کرد و گفت: چون جهاد دانشگاهی برگرفته از الگوی فرهنگ جهادی است می‌بایست حرکت جهادی خود را استمرار بخشیده و به نهادینه شدن این فرهنگ را در جامعه کمک کند.

فعالیت‌های شاخص جهاددانشگاهی با توجه به مزیت‌های بومی باشد
مدیر حوزه‌های علمیه لرستان به ضرورت فعالیت‌های شاخص توسط جهاد دانشگاهی در حوزه دین و فرهنگ اشاره و با بیان این‌که فعالیت‌های شاخص این مجموعه با توجه به ویژگی‌ها و مزیت‌های فرهنگی و بومی استان باشد، خاطرنشان کرد: رویکرد فرهنگی جهاد دانشگاهی می‌تواند در اسلامی‌تر کردن جامعه نقش اساسی داشته باشد.

ورود فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در سطح حوزه‌های علمیه
وی به ورود فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در سطح حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها اشاره کرد و با ذکر این مطلب که گسترش فعالیت‌های قرآنی نیاز فرهنگی و دینی است، اضافه کرد: این راه قرآن است که می‌تواند جوانان ما را در صراط مستقیم است چراکه سالم ماندن جوانان با فعالیت مجموعه‌هایی ازجمله جهاددانشگاهی، اثبات وفاداری به نظام اسلامی است.

ماندگاری جهاد دانشگاهی در صف وفاداری به نطام مقدس جمهوری اسلامی
میناپور به ماندگاری جهاد دانشگاهی در صف وفاداری به نطام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و با ذکر این مطلب که جهاد دانشگاهی با وجود بیش‌از سی سال از تاسیس آن هنوز ماهیت انقلابی خود را حفظ کرده است، اضافه کرد: امروز جهاد دانشگاهی در صف وفاداری به نطام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار دارد چراکه با اتکا به توان و تولید داخلی توانسته است دستاوردهای فراوانی در حوزه‌های مختلف علمی از جمله درمان ناباروری را به دست آورد.
مدیر حوزه‌های علمیه لرستان گفتمان جهادی را از گفتمان‌های ارزشمند نظام اسلامی دانست و با بیان این‌که این انقلاب با نثار خون هزاران شهید بدست آمده است، اضافه کرد: روحیه جهادی و تبعیت از ولایت همواره شاخصه شهدای ما بوده است.

انتهای پیام

captcha