۸۰۷ پایگاه؛ مجری طرح اوقات فراغت در سیستان‌ و بلوچستان
کد خبر: 3728901
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

۸۰۷ پایگاه؛ مجری طرح اوقات فراغت در سیستان‌ و بلوچستان

گروه فرهنگی - سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان‌وبلوچستان گفت: در تابستان امسال، ۸۰۷ پایگاه مجری طرح اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان استان هستند و بیش از ۱۴۰۰ مربی نیز در آموزش این دوره‌ها با کانون‌های مساجد سطح استان همکاری می‌کنند.

807 پایگاه؛ مجری طرح اوقات فراغت در سیستان‌وبلوچستان

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام مهدی پودینه، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، صبح امروز در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه، گفت: یکی از نهادهای پر سابقه و فعال در زمینه غنی سازی اوقات فراغت افراد، مسجد است و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد می‌توانند به نحو مؤثری از ظرفیت عظیم مساجد استفاده کنند.
سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد استان ادامه داد: غنی‌سازی اوقات فراغت، می‌تواند منجر به پرورش نیروهای متخصص و متعهد برای جامعه ‌شود و تمام تلاش ما این است تا این هدف والا محقق شود.
وی اظهار کرد: در تابستان امسال، ۸۰۷ پایگاه مجری طرح اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان استان هستند و بیش از ۱۴۰۰ مربی نیز در آموزش این دوره‌ها با کانون‌های مساجد سطح استان همکاری می‌کنند.
پودینه با بیان اینکه مساجد تنها پایگاه‌هایی برای عبادت نیستند، افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد توانسته‌اند جوانان بیشتری را به مساجد جذب کنند و آن را تبدیل به یک فرصت بزرگ سازند.

انتهای پیام

captcha