طرح «نشاط معنوی» در ۲۵ بقعه متبرکه یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 3727057
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴

طرح «نشاط معنوی» در ۲۵ بقعه متبرکه یزد اجرا می‌شود

گروه معارف - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از اجرای طرح «نشاط معنوی» در ۲۵ بقعه متبرکه شاخص استان و با حضور ۲۰ مبلغ روحانی بومی و اعزامی از حوزه علمیه قم خبر داد.

اجرای طرح«نشاط معنوی»در 25 امامزاده یزد با حضور 20 مبلغ

حجت الاسلام حسین زارع زاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد با اشاره به اجرای طرح نشاط معنوی در امامزادگان و بقاع متبرکه اظهار کرد: این طرح در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و انس هر چه بیشتر جامعه با معنویات و آموزه‌‌های دینی در جوار بقاع متبرکه اجرا می شود.

وی از اعلام آمادگی بقاع متبرکه استان برای ثبت نام و میزبانی از علاقه مندان شرکت در دوره های تابستانی خبر داد و افزود: طرح نشاط معنوی از نیمه تیرماه به مدت 7 هفته در 25 بقعه متبرکه شاخص استان و با حضور20 مبلغ روحانی بومی و اعزامی از حوزه علمیه قم اجرا خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد تصریح کرد: این طرح در قالب کلاس های آموزشی حفظ موضوعی و حفظ جزء سی قرآن کریم، کسب مهارت های زندگی در راستای آموزش سبک زندگی اسلامی، برگزاری کلاس احکام، مشاوره و پاسخگویی به سوالات شرعی، روایتگری رشادت های شهدای انقلاب اسلامی و اردوهای تفریحی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مخاطبان این طرح بیشتر در گروه های سنی بین ۷ تا ۱۸ سال قرار دارند، ابراز امیدواری کرد این طرح منجر به تقویت مبانی اعتقادی و بنیه فکری جوانان شود.

انتهای پیام

captcha