اجرای طرح «بوستان معرفت» با مشارکت ۱۵۰ روحانی مستقر سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3726984
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

اجرای طرح «بوستان معرفت» با مشارکت ۱۵۰ روحانی مستقر سیستان و بلوچستان

گروه فرهنگی- مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان گفت: طرح «بوستان معرفت» با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و با مشارکت 150 روحانی مستقر از نیمه تیرماه در سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود.

اجرای طرح «بوستان معرفت» با مشارکت ۱۵۰ روحانی مستقر سیستان و بلوچستان

حجت‌الاسلام عیسی بزمانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، گفت: طرح «بوستان معرفت» با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و با مشارکت 150 روحانی مستقر از نیمه تیرماه در سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه مساجد پیش قراولان بهینه سازی اوقات فراغت هستند، افزود: ویژگی‌های نهفته در اوقات فراغت عاملی است که از یک سو مورد توجه دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت و مسئولان امور فرهنگی و از طرف دیگر روان‌شناسان و جامعه‌شناسان قرار می‌گیرد به طوری که بسیاری از کارشناسان معتقدند اوقات فراغت آیینه تما‌م‌نمای فرهنگ یک جامعه است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: محافل انس با قرآن کریم، گفتمان‌های دینی، جلسات پرسش و پاسخ و رفع شبهات از دیگر برنامه‌های اجرایی در قالب طرح اوقات فراغت در سطح استان است.
وی ادامه داد: این ایام فرصت بسیار خوبی برای یادگیری علوم قرآنی است که این موضوع در دستور کار قرار گرفته و مؤسسات قرآنی سراسر استان نیز آماده ارائه آموزش‌های مختلف قرآنی با بهره گیری از اساتید مجرب هستند.
بزمانی با بیان اینکه طرح‌های تابستانی با تاثیر گذاری مثبت موجب تغییر رفتار قشر جوان در جامعه می‌شود، افزود: جوان تعیین کننده سرنوشت آینده کشور است و نظر به اینکه برنامه دشمن با هجمه گسترده نرم افزاری و با هدف تغییر سبک زندگی و در نهایت تغییر هویت افراد پیگیری می‌شود، تحول در نظام برنامه ریزی اوقات فراغت الزامی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: برگزاری بخش اعظمی از برنامه‌های تابستان امسال به خصوص برنامه‌های قرآنی در مساجد حاشیه ۵ شهر استان برنامه‌ریزی شده و امیدواریم مردم و خصوصا جوانان نیز بهره لازم را ببرند.

انتهای پیام

captcha