حضور ۵ هزار دانش‌آموز مددجوی سیستان‌ و بلوچستان در طرح اوقات فراغت
کد خبر: 3726929
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸

حضور ۵ هزار دانش‌آموز مددجوی سیستان‌ و بلوچستان در طرح اوقات فراغت

گروه فرهنگی - معاون امور فرهنگی کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت ویژه دانش‌آموزان مددجوی تحت پوشش کمیته امداد، از امروز با حضور پنج هزار و ۳۰۰ دانش‌آموزان در سرتاسر استان آغاز می‌شود.

حضور 5 هزار دانش‌آموز مددجوی سیستان‌وبلوچستان در طرح اوقات فراغت

سیدمحمدعلی حسینی، معاون امور فرهنگی کمیته امداد سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، گفت: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت ویژه دانش‌آموزان مددجوی تحت پوشش کمیته امداد، از امروز با حضور پنج هزار و 300 دانش‌آموزان در سرتاسر استان آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: از این میان، 600 دانش آموز تحت حمایت با حضور در کلاس‌های اوقات فراغت کانون‌های دائم، چهار هزار و 200 نفر در کانون‌های موقت و 500 نفر نیز با معرفی این نهاد به سایر دستگاه‌های مربوطه از خدمات این طرح بهره‌مند خواهند شد.
معاون فرهنگی کمیته امداد استان بیان کرد: تابستان فرصتی برای توسعه فعالیت‌های قرآنی و اردویی برای بسترسازی و شکوفایی استعدادهای فرهنگی و هنری دانش‌آموان، توسعه مهارت‌های اجتماعی و ایجاد روحیه نشاط و امید در میان دانش‌آموزان محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه این طرح به‌مدت دو ماه در سطح استان اجرا می‌شود، افزود: برنامه‌های متنوعی در بخش‌های مختلف از جمله آموزش‌های قرآنی، علمی، ورزشی و هنری با ارتباط و تعامل با دستگاه‌ها و گروه‌های فرهنگی استان برنامه‌ریزی شده است.
حسینی اظهار کرد: هدف کمیته امداد بر این محور استوار است که فقر مادی زمینه‌ساز فقر فرهنگی نشود، بلکه با حمایت‌های فرهنگی زمینه رشد و ارتقاء افراد ایجاد شود؛ اجرای برنامه‌های اوقات فراغت یکی از محورهای اقدامات فرهنگی برای تحقق این هدف است.

انتهای پیام

captcha