آغاز طرح غنی‌سازی اوقات فراغت با شعار حمایت از کالای ایرانی در سیستان‌ و بلوچستان
کد خبر: 3726287
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲

آغاز طرح غنی‌سازی اوقات فراغت با شعار حمایت از کالای ایرانی در سیستان‌ و بلوچستان

گروه اجتماعی- رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان از امروز با شعار «حمایت از کالای ایرانی» در سرتاسر استان آغاز می‌شود.

آغاز طرح غنی‌سازی اوقات فراغت با شعار حمایت از کالای ایرانی

محمدرضا طاهری‌نسب، رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، گفت: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان از امروز با شعار «حمایت از کالای ایرانی» در سرتاسر استان آغاز می‌شود.
وی با بیان اینکه امسال ١٦٤ پایگاه در استان مجری طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان است، افزود: اوقات فراغت، زمان مناسبی است تا استعداد دانش‌آموزان شکوفا شده و ظرفیت‌ها و توانایی‌هایشان در مسیر درست هدایت شود.
رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: اوقات فراغت برای همه وجود دارد، اما آنچه حائز اهمیت است، نحوه گذراندن و چگونگی بهره بردن از این اوقات است که با توجه به اهمیت دوران کودکی و نوجوانی، غنی‌سازی اوقات فراغت این قشر نیز اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.
وی اظهار کرد: اوقات فراغت فرصتی برای توسعه فعالیت‌های قرآنی، فرهنگی و هنری در میان دانش‌آموزان است و بستری فراهم می‌شود تا افراد، استعدادها و توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند که خود باعث توسعه مهارت‌های اجتماعی و ایجاد روحیه نشاط می‌شود.
طاهری‌نسب بیان کرد: دوره‌های آموزش قرآن، کارگاه‌های خبرنویسی، دوره‌های فنی و هنری، امداد و نجات، کلاس‌های ورزشی و اردوهای تفریحی و آموزشی از جمله فعالیت‌هایی است که برای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام

captcha