خادمان حرم رضوی و احمدی به برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان می‌آیند
کد خبر: 3725702
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
ذاكری:

خادمان حرم رضوی و احمدی به برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان می‌آیند

گروه اجتماعی ـ دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان فارس از حضور خادمان حرم رضوی و احمدی در برنامه‌های تابستان اوقات فراغت دانش‌آموزان خبر داد.

خادمان حرم رضوی و احمدی به برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان می‌آیند

به گزارش ایكنا از فارس، ذاکری، دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان فارس امروز، 5 تیرماه در نشست شورای هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه كرامت كشور كه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، گفت: مخاطب برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی نوجوانان و جوانان هستند که با دو مأموریت نیروسازی و جوان‌سازی به‌صورت مستمر در طول سال برنامه‌هایی خواهیم داشت از جمله ایام دهه کرامت.
وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه این اتحادیه با حرم مطهر حضرت شاهچرااغ(ع) افزود: یكی از برنامه‌هایی در ایام تابستان و اوقات فراغت دانش‌آموزان این است كه اتحادیه فارس میزبان برنامه‌های كشوری در راستای معرفی حضرت شاهچراغ(ع) خواهد بود.
ذاكری گفت: از جمله برنامه‌هایی که در دهه کرامت برگزار خواهیم برگزاری جشنواره ادبی هنری در قالب استانی و ملی خواهد بود.
دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان فارس، آشنایی شبکه‌های دانش‌آموزی، مربیان و خانواده‌های دانش آموزان با سیره حضرت احمدبن موسی(ع)، میزبانی از خدام حضرت احمدبن موسی(ع) و امام رضا(ع) در برنامه‌های تابستانه و اوقات فراغت دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های ما خواهد بود.
وی در پایان گفت: بر طبق این تفاهم‌نامه ما زمینه زیارت و آشناسازی دانش‌آموزان سراسر كشور و استان فارس را با حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) فراهم می‌كنیم.
انتهای پیام

captcha