استقرار روحانی در مدارس لرستان در راستای توسعه و تعمیق باورهای دینی دانش‌آموزان
کد خبر: 3719960
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹

استقرار روحانی در مدارس لرستان در راستای توسعه و تعمیق باورهای دینی دانش‌آموزان

گروه فرهنگی ـ مدیر حوزه‌های علمیه لرستان با اشاره به استقرار روحانی در مدارس در راستای توسعه و تعمیق باورهای دینی و مذهبی دانش‌آموزان، گفت: یکی‌از اهداف همکاری آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه بهره‌گیری از ظرفیت روحانیون و طلاب در تامین و بسط فرهنگ دینی در مدارس است.

م

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه‌های علمیه استان لرستان شنبه، دوازدهم خردادماه در جلسه کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش لرستان ضمن تبریک انتصاب مدیر کل آموزش و پرورش لرستان و تقدیر و تشکر از همکاری‌های انجام‌شده، گفت: یکی‌از اهداف این برنامه بهره‌گیری از ظرفیت روحانیون و طلاب حوزه‌های علمیه در تامین و بسط فرهنگ دینی جهت برنامه‌ریزی درسی و توسعه زیرساخت‌های تعلیم و تربیت اسلامی در مدارس است.
وی ابراز امیدواری کرد که با استقرار روحانی در مدارس امین و سایر مدارس بتوانیم با استفاده از ظرفیت حوزه‌های علمیه به گسترش و توسعه فعالیت‌های تربیتی و تعمیق باورهای دینی و مذهبی دانش‌آموزان بیش از پیش پرداخته شود .
در این نشست که در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش لرستان برگزار شد، اهداف و برنامه‌های کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

captcha