کرسی تلاوت قرآن در آزادشهر برگزار شد
کد خبر: 3657399
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
به همت جبهه فعالان قرآنی استان گلستان؛

کرسی تلاوت قرآن در آزادشهر برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دویست و پانزدهمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم در آزادشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دویست و پانزدهمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن، با استقبال مردم قرآن‌دوست آزادشهر، با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی در مهدیه آزادشهر برگزار شد.
215امین کرسی تلاوت قرآن در آزادشهر برگزار شد
در ابتدای این مراسم دعای سلامتی امام زمان به صورت دسته جمعی قرائت شد و در ادامه نیز حمیدرضا بذرافشان از قاریان نوجوان شهرستان آزادشهر و مهدی شکفته از قاریان ممتاز گنبدکاووس استان گلستان به تلاوت آیاتی از قرآن پرداختند.
سپس بخشی از زندگینامه، سیره اخلاقی و فرازی از وصیت‌نامه شهید شاخص این جلسه شهید سرافراز «خداقلی رجبلو» بیان شد و در ادامه نیز سیدمحمد حسینی‌واعظ به بیان نکات تفسیری با موضوع چشم دوختن به دارایی‌های دیگران و صدمات و عوارض آن در ذیل آیه ۱۳۱ سوره مبارکه طه پرداخت.
215امین کرسی تلاوت قرآن در آزادشهر برگزار شد
در ادامه نیز سید‌عبدالله شاهنگیان، مداح و ذاکر اهل‌ بیت(ع) به مرثیه‌سرایی و مداحی پیرامون شهادت حضرت رقیه(س) و ایام ماه صفر پرداخت.
اهدای جوائز به نفرات برتر مسابقات حفظ جامعةالقرآن‌ آزادشهر، قاریان معتکف در طرح با قرآن در زلال اعتکاف، قاریان مراسم ترتیل و جزء خوانی در طرح با قرآن در رمضان، نفرات برتر طرح قرآنی 1451 حفظ سوره واقعه در مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهرستان آزادشهر، اعطای لوح یادبود به خانواده شهید شاخص محفل از دیگر بخش‌های این مراسم بود.
215امین کرسی تلاوت قرآن در آزادشهر برگزار شد
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۴:۳۴
0
0
برپایی کرسی‌های تلاوت موجب رفع ایرادات و شبهات قرآن آموزان می‌شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۴:۳۵
0
0
برپایی کرسی‌های تلاوت باعث جذب علاقمندان به قرآن می‌شود
captcha