تعلیم و تربیت دانش‌آموزانی سعادتمند هدف آموزش و پرورش است
کد خبر: 3645461
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲

تعلیم و تربیت دانش‌آموزانی سعادتمند هدف آموزش و پرورش است

گروه اجتماعی: مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: هدف آموزش و پرورش تعلیم و تربیت دانش‌آموزانی سعادتمند است که بتوانند خود و جامعه را به بالندگی برسانند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، رشید قربانی، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان امروز، یکم مهر ماه در مراسم نمادین بازگشایی مدارس، اظهار کرد: همزمانی بازگشایی مدارس با سه مناسبت آغاز ماه محرم، هفته دفاع مقدس و هفته امر به معروف و نهی از منکر اتفاقی مبارک است.

وی افزود: آموزش و پرورش به تقویت ویژگی‌های انسانی در دانش‌آموزان کمک می‌کند و آنها را برای حضور در جامعه و رشد و توسعه آن آماده می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: هدف آموزش و پرورش تعلیم و تربیت دانش‌آموزانی سعادتمند است که بتوانند خود و جامعه را به بالندگی برسانند.

وی دفاع مقدس را مدرسه دیگری دانست که درس آن ایثار و از خود گذشتگی است و یادآور شد: دانش‌آموزان در مدارس باید آموزش داده شوند که از مصداق‌های منکر پرهیز و معروفات را ترویج کنند.

 قربانی یادآور شد: بیش از 285 هزار دانش آموز در کردستان در مقاطع مختلف سال تحصیلی خود را در سه هزار و 700 مدرسه شهری و روستایی با 12 هزار کلاس درس آغاز کردند.

captcha