توجه به نگاه تخصصی در روابط عمومی‌ها از اولویت‌های برنامه‌های دولت است
کد خبر: 3602034
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱

توجه به نگاه تخصصی در روابط عمومی‌ها از اولویت‌های برنامه‌های دولت است

گروه اجتماعی: مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری اردبیل با بیان اینکه توجه به نگاه تخصصی در روابط عمومی‌ها از اولویت‌های برنامه‌ها در دولت است، یادآور شد: تقویت روابط عمومی‌ها می‌تواند در اطلاع‌رسانی درست و دقیق عملکرد دستگاه‌های اجرایی تأثیرگذار باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، فرهاد عظیمی مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری اردبیل روز گذشته 31 اردیبهشت‌ماه به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای سیاستگذاری روابط عمومی های استان در سال گذشته با حضور مدیران روابط عمومی‌ها برگزار شد، تصریح کرد: مدیران روابط عمومی استان با اتکا به عملکرد مناسب و پویایی در یک سال گذشته توانسته مهمترین مشخصه روابط عمومی کارآمد را به نمایش بگذارند.
وی گفت: حماسه ملی انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در 29 اردیبهشت نشان از علاقه ملی برای تداوم دولت تدبیر و امید و تبعیت از ولایت است.
عظیمی با تاکید بر اینکه سمپوزیوم روابط عمومی برای اولین بار در استان اردبیل با حضور اساتید کشوری در سطح بسیار بالایی برگزار شد، افزود: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای روابط عمومی ها و دستگاه های اجرایی به صورت اینفوگرافیک در سال گذشته نیز از دیگر کارهای هماهنگ روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان بود که با استقبال عمومی و تقدیر مسئولان کشوری قرار گرفت.
مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری اردبیل با اعلام این مطلب که توجه به نگاه تخصصی در روابط عمومی ها از اولویت برنامه های در دولت است، یادآور شد: تقویت روابط عمومی ها می تواند در اطلاع رسانی درست و دقیق عملکرد دستگاه های اجرایی تاثیرگذار باشد.
captcha