اینفوگرافی «تقابل اسلام آمریکایی با اسلام انقلابی» تولید شد
کد خبر: 3572720
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰

اینفوگرافی «تقابل اسلام آمریکایی با اسلام انقلابی» تولید شد

گروه اجتماعی: اینفوگرافی «تقابل اسلام آمریکایی با اسلام انقلابی» به همت اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی طراحی، تولید و به نهادها و مراکز فرهنگی سراسر کشور ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، همزمان با ایام‌الله دهه فجر، اینفوگرافی «تقابل اسلام آمریکایی با اسلام انقلابی» در دو بخش اسلام انقلابی و اسلام آمریکایی به همت اداره تولیدات فرهنگی تولید و منتشر شد.
موضوعات  اسلام جهاد و شهادت، اسلام وسط میدان، اسلام آرمان‎گرا، اسلام مستضعفان و اسلام مقابله با قدرت‌ها از جمله مطالب ارائه شده در بخش اسلام انقلابی در اینفوگرافی «تقابل اسلام آمریکایی با اسلام انقلابی» است.
همچنین در بخش معرفی اسلام آمریکایی در این اینفوگرافی، به عناوینی همچون اسلام بردگی، اسلام گوشه‌نشینی، اسلام زراندوزان، اسلام دنیاگرا و مرعوب در برابر قدرت‎ها اشاره شده است؛ همچنین شاخه ‎اسلام آمریکایی با عناوینی مانند اسلام تندروی تکفیری، اسلام سکولار، روشنفکری غرب‌زده و عرفان‎های دروغین نیز در این اینفوگرافی بیان شده است.
اینفوگرافی «تقابل اسلام آمریکایی با اسلام انقلابی» تولید شد
دو هزار نسخه از اینفوگرافی «تقابل اسلام آمریکایی با اسلام انقلابی» همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر، به نهادها، ادارات فرهنگی و مراکز علمی سراسر کشور ارسال شده است.
بیان بخش‎هایی از سخنان مقام معظم رهبری در مورد اسلام انقلابی و اسلام آمریکایی در مناسبت‎ها و دیدار با نهادهای مختلف از دیگر بخش‎های اینفوگرافی «تقابل اسلام آمریکایی با اسلام انقلابی» است.
یادآور می‎شود، محصولات فرهنگی در قالب‌های مختلف از جمله کتاب به مناسبت‌های مختلف از سوی اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی تولید و به زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) ارائه می‌شود.
captcha