رئیس تشخیص مصلحت نظام مجموعه‌ای از فضایل اخلاقی بود
کد خبر: 3561497
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰

رئیس تشخیص مصلحت نظام مجموعه‌ای از فضایل اخلاقی بود

گروه سیاسی: معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مجموعه‌ای از فضایل اخلاقی بود که دین‌داری، شجاعت و جسارت در تصمیم‌گیری‌ها از شاخص‌ترین این ویژگی‌ها است.

سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین، در گفت‌وگو یا خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، اظهار کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نقش منحصر به فرد و برجسته‌ای در کشور و  شکل‌گیری انقلاب و پس از آن داشت  و این نقش را می‌توان در پیام مقام معظم رهبری در جریان ارتحال این روحانی بزرگ شاهد بود.
وی افزود: رئیس تشخیص مصلحت نظام در تصمیم‌گیری‌های حساس،کلیدی و سرنوشت‌ساز برای پیشبرد نظام جایگاه ویژه و منحصر به فردی داشت.
وی عنوان کرد: خوش‌فکری و تشخیص درست آیت‌الله هاشمی و نطق‌های این عالم بزرگ در خطبه‌های نماز جمعه برای همیشه در ذهن باقی می‌ماند.
 معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین با بیان اینکه  شخصیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هم در داخل و هم در خارج کشور شخصیتی آشنا و منحصر به فرد بود گفت این شخصیت در تاریخ کشور جاودانه خواهد ماند.
شاهرخی بیان کرد: شخصیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی توسط فرزندان امام، انقلاب و وفاداران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تداوم پیدا خواهد کرد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین در پایان گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دوستی صمیمی و وفادار برای مقام معظم رهبری بود و تلاش و مقاومت زیادی در این راستا انجام داد.
captcha