دشمن با استفاده از راهکارهای فرهنگی درصدد رسیدن به اهداف خود در تهاجم فرهنگی است
کد خبر: 3558190
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
حجت‌الاسلام رشتبری:

دشمن با استفاده از راهکارهای فرهنگی درصدد رسیدن به اهداف خود در تهاجم فرهنگی است

گروه اجتماعی: رئیس شورای فرهنگ عمومی خلخال گفت: دشمن سعی می‌کند با استفاده از راهکارهای فرهنگی و تنظیم فکر جامعه به اهداف خود در تهاجم فرهنگی دست یابد و احیای فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی با استفاده از تجربیات و آثار فرهنگی مفاخر حال و گذشته مانع از دستیابی دشمن به اهداف خود خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری، رئیس شورای فرهنگ عمومی خلخال امروز 11 دی‌ماه در جلسه شورای فرهنگی عمومی خلخال گفت: همایش بزرگداشت مفاخر خلخال با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با هدف تجلیل از مفاخیر و مشاهیر گذشته و در حال حیات خلخال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به صدور مجوز لازم از سوی مرکز استان برای برگزاری این برنامه فرهنگی گفت: انتظار می رود همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی، نهادها، ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی در برگزاری این همایش و تامین اعتبارات مورد نیاز آن همکاری کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خلخال اظهار کرد: دشمن سعی می‌کند با استفاده از راهکارهای فرهنگی و تنظیم فکر جامعه به اهداف خود در تهاجم فرهنگی دست یابد و احیای فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی با استفاده از تجربیات و آثارفرهنگی مفاخر حال و گذشته مانع از دستیابی دشمن به اهداف خود خواهد شد.

فریدون بابایی فرماندار خلخال نیز در این جلسه گفت: انتخاب و معرفی مفاخر و مشاهیر خلخال نیازمند بررسی بیشتری بوده و مسئولان اجرایی این همایش در انتخاب افراد به عنوان نخبگان و مفاخر منطقه از شتاب‌زدگی و عجله پرهیز کنند.

وی اظهار کرد: معیارها و ملاک‌های خاصی برای انتخاب مفاخر وجود دارد که قبل از برگزاری همایش بزرگداشت مفاخر خلخال باید در انتخاب مفاخر و معرفی آنها در این همایش لحاظ شود.
captcha