سپاه در بسیج نیروهای مردمی عزت‌آفرین بوده است
کد خبر: 3556119
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
رمضانی‎پور:

سپاه در بسیج نیروهای مردمی عزت‌آفرین بوده است

گروه سیاسی: امام جمعه رفسنجان گفت: سپاه در هر عرصه‌ای از ابتدای شکل‌گیری انقلاب وارد شده، از جمله در عرصه دفاعی، صیانت از انقلاب اسلامی، همچنین بخش زیرساخت‌ آبادانی کشور و بسیج نیروهای مردمی عزت‌آفرین بوده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‎الاسلام عباس رمضانی‎پور، امام جمعه رفسنجان امروز شنبه، 4 دی در دیدار پاسداران حفاظت هواپیمایی سپاه به مناسبت سالروز فرمان امام(ره) در پنجم دی‌ ماه سال 63 مبنی بر استقرار سپاه در فرودگاه‎های کشور گفت: این فرمان مبنی بر تشکیل سپاه حفاظت فرودگاه به سپاه پاسداران است که بر اساس آن به این نهاد مأموریت داده شد از هواپیماهای جمهوری اسلامی در تمام پروازها حفاظت کند.
وی افزود: از پنجم دی ماه سال 63 که سپاه این مسئولیت را بر عهده گرفت، هیچ هواپیماربایی انجام نشد در حالی که ده‌ها مورد اقدام به ربایش هواپیما کرده بودند.
حجت‎الاسلام رمضانی‎پور تصریح کرد: با رشادت‌های تیم امنیتی پرواز که از سپاهیان هستند، هواپیماربایان همواره ناکام ماندند.
وی بیان کرد: سپاه در هر عرصه‌ای از ابتدای شکل‌گیری انقلاب وارد شده از جمله در عرصه دفاعی و صیانت از انقلاب اسلامی، مرزبانی، امنیت فرودگاه‌ها، تسلیحاتی و اطلاعاتی، امنیتی و همچنین بخش زیرساخت‌ آبادانی کشور و بسیج نیروهای مردمی عزت‌آفرین بوده است.
امام جمعه رفسنجان تأکید کرد: امام به همین دلیل فرمودند، اگر سپاه نبود، کشور هم نبود بر همین اساس ما به این باور رسیدیم که سپاه در تمام عرصه‌ها چه درون و چه بیرون از مرزها، علاوه بر به ارمغان آوردن پیروزی مایه افتخار برای ملت ایران است.
منبع: سپاه ناحیه مقاوت شهرستان رفسنجان
captcha