برپایی نمایشگاه «شهود قدسی» با محوریت قرآن و هنر در استان مرکزی
کد خبر: 3537657
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸

برپایی نمایشگاه «شهود قدسی» با محوریت قرآن و هنر در استان مرکزی

گروه هنر: نمایشگاه «شهود قدسی» با محوریت آثار تولیدی دانشجویان در حوزه قرآن و هنر به‌همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی در سطح دانشگاه‌های استان برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، نمايشگاه «شهود قدسی» با موضوع قرآن و هنر در سطح دانشگاه‌های استان مرکزی به‌همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مركزی، برگزار می‌شود.
اين نمايشگاه حاوی  42 اثر برگزيده جشنواره سراسری قرآن و هنر است که به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی با محوریت جزء سی‌ام قرآن مجيد در معرض دید دانشجویان قرار می‌گیرد، نمایشگاه شهود قدسی در قالب نقاشی، گرافيک، عكس و خوشنويسی با هدف ايجاد نشاط در جامعه دانشجویی و تبادل تجربه‌های هنری دانشجويان، رشد و شكوفايی آفرينش‌ها و توليدات فرهنگی هنری برپا می‌شود.
آثار نمایشگاه شهود قدسی که به دست دانشجویان خلق شده است در تابلوهای 60 در40 چاپ شده و اولين دوره آن نیز در دانشگاه اطهر داير شده و مقرر است در تاريخ‌های مشخص در معرض ديد علاقمندان در دانشگاه‌های سطح استان نیز قرار گيرد.
یادآور می‌شود، این نمایشگاه به شکل ادواری و به‌همت جهاد دانشگاهی استان مرکزی و با همکاری جهاد دانشگاهی استان فارس و سامان فعالیت‌های قرآنی کشور در سطح دانشگاه‌های استان مرکزی برگزار می‌شود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۰:۰۲
0
0
با برپایی این نمایشگاه باعث رشد و شکوفایی استعدادهای دانشجویان می‌شود و مزیت‌های خوبی به همراه خواهد داشت
captcha