قدرت نظامی ایران تهدیدهای دشمنان را خنثی کرده است
کد خبر: 3532297
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷

قدرت نظامی ایران تهدیدهای دشمنان را خنثی کرده است

گروه سیاسی: امام جمعه کرج گفت: اقتدار نظامی و توان بالای دفاعی ایران تهدیدهای مختلف دشمنان کشور را خنثی کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج، دوم مهرماه درخطبه‌های نمازجمعه کرج، اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدارهای اخیر با مردم و فرماندهان سپاه ، فرمایشات مهمی در زمینه قدرت تهاجمی و قدرت دفاعی در کشور بیان کردند که این مهم نشان از دغدغه‌هایی بود که هنوز برطرف نشده است.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید بر اقتدار کامل نیروها در کشور دارند که نه تنها در مرزهای ایران دارای قدرت دفاعی کامل باشد بلکه در آن سوی مرزها هرگونه تهاجمی را که علیه ایران اسلامی بخواهد شکل بگیرد در همان جا از بین ببرد.
خطیب جمعه کرج از توان تهاجمی به عنوان یک عامل مهم در ایجاد هراس در دل دشمنان یاد کرد و گفت: برای رسیدن به آنچه که رهبر معظم انقلاب در زمینه توان تهاجمی و توان دفاعی انتظار دارند باید به گونه‌ای عمل شود که هراس در دل دشمن ایجاد شود و بازدارندگی کشور بالا برود. 
حسینی همدانی گفت: هرگز ایران با هیچ کشوری دست به جنگ نمی‌زند اما اگر خطری ایجاد شود باید توان تهاجمی و دفاعی لازم را داشته باشد تا از اسلام ، انقلاب و ازکشور دفاع کند.
وی با اشاره به اینکه کلام رهبر معظم انقلاب یک کلام دقیق است یادآورشد: ایران اسلامی در بخش ادوات و نیروی نظامی قوی است لیکن بخش توان تهاجمی را باید تقویت کرد.
امام جمعه کرج بیان کرد: در توان تهاجمی باید به مرحله‌ای برسیم که از هر گوشه‌ای از عالم تهاجمی بخواهد علیه نظام اسلامی ایران صورت بگیرد، پاسخ مناسب به متجاوز داده شود.
حسینی همدانی در ادامه به نیرنگ و فریبکاری دشمنان مکتب اسلام و انقلاب در جهان پرداخت و گفت: ابرقدرت‌ها و سلطه‌گران هیچگاه قابل اعتماد نبوده و نیستند که این روزها شاهد ویرانگری‌ها و کشتار مردم بی‌دفاع حتی در زمان آتش بس درکشورهایی چون سوریه و افغانستان هستیم.
امام جمعه کرج در ادامه دوران هشت سال دفاع مقدس را جلوه‌ای بزرگ از ایثار، شهامت، شجاعت، آرمان گرایی، ولایت مداری، وحدت، روحیه انقلابی و شهادت طلبی ملت ایران اسلامی در تاریخ انقلاب دانست و اظهار کرد: امروز با توکل به خدا و به برکت این حماسه‌ها با نگاه بومی به دانش علمی دست پیدا کرده‌ایم و در مسیر توسعه قرار گرفته‌ایم .
حسینی همدانی یادآورشد: در واقع ما با بی‌اعتمادی کامل به نظام سلطه و استکبار جهانی به این آرمان‌ها رسیده‌ایم.
وی از آمریکا به عنوان دشمن درجه یک ملت ایران به فرموده امام راحل یاد کرد و افزود: ما هر چه فریاد داریم بر سر آمریکا، اسرائیل و آل سعود می‌زنیم.
خطیب جمعه کرج در بخش دیگری از سخنانش به نقش و جایگاه خانواده از دیدگاه اسلام پرداخت و گفت: خانواده در دین مقدس اسلام یک نهاد مقدس است که زن و مرد در آن دارای حق و حقوق و مسئولیتی هستند که باید در جامعه اسلامی ایران به ویژه در استان البرزبه آن بیشتر پرداخته شود.
وی اظهارکرد: زن نقش مهمی در برقراری آرامش و تربیت خانواده دارد و باید مادران در پیشگیری از آسیب‌هایی که به واسطه تهاجم فرهنگی کانون خانواده و فرزندان را نشانه رفته، هوشیارانه عمل کنند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز از مسئولان خواست در بخش خانواده اقدامات آموزشی و فرهنگی لازم را انجام دهند تا خانواده از نابودی که کشورهای غربی برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اند، در امان بماند.
حسینی همدانی آسیب به کانون خانواده را آسیب جدی به جامعه دانست و بیان کرد: فضای مجازی برای یک خانواده ایرانی همانند سم است که مسئولان باید در این زمینه اقدامات لازم برای کاهش آسیب ها در این بخش انجام دهند.
وی در پایان ترویج ازدواج سفید، نداشتن فرزند، ناباروری ، خیانت و ... را از روش‌های تهاجم فرهنگی بیگانگان در جوامع اسلامی دانست و برهوشیاری در مقابل این تهاجم تاکید کرد.

captcha