اختصاص یک میلیارد و 400 میلیون ریال به مدارس صدرا یزد
کد خبر: 3532081
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
تفتی‌پور خبر داد:

اختصاص یک میلیارد و 400 میلیون ریال به مدارس صدرا یزد

گروه اجتماعی: معاون اداری و مالی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در سال تحصیلی گذشته یک میلیارد و 400 میلیون ریال از سوی این اداره کل به مدارس صدرا اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد به نقل از روابط‌عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، کاظم تفتی‌پور، معاون اداری و مالی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به آغاز سال تحصیلی مدارس در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 10 باب مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا در استان آماده پذیرش دانش آموزان در سال تحصیلی جدید هستند.
وی با بیان اینکه از این تعداد 4 مدرسه دخترانه و 6 مدرسه پسرانه است افزود: همچنین دو مدرسه در قالب ضمیمه فعالیت خواهند داشت که از این تعداد هر دو دخترانه است.
تفتی پور تصریح کرد: بیشترین تعداد مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا شامل 3 باب مدرسه و یک باب مدرسه ضمیمه در شهرستان مهریز قرار دارد.
وی افزود: پس از شهرستان مهریز، شهرستان ابرکوه با داشتن 2 باب مدرسه و یک باب مدرسه ضمیمه از بیشترین تعداد مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا برخوردار است.
تفتی پور در خصوص اعتبارات هزینه شده برای این مدارس از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: در سال تحصیلی گذشته بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون برای مجموع این مدارس هزینه شده است.
معاون اداری و مالی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: البته بخشی از هزینه این مدارس توسط خیران و با استفاده از کمک‌های مردمی تامین می‌شود.
captcha