برگزاری مراسم عمامه‌گذاری طلاب حوزه علمیه لارستان
کد خبر: 3532007
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰

برگزاری مراسم عمامه‌گذاری طلاب حوزه علمیه لارستان

گروه اجتماعی: مراسم عمامه‌گذاری جمعی از طلاب حوزه علمیه امام علی‌بن ابیطالب(ع) لارستان با حضور بیت آیت‌الله‌العظمی آیت‌اللهی، فرماندار، نماینده و مدیریت و روحانیان حوزه علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی فرمانداری لارستان، طی مراسم باشكوهی مراسم عمامه‌گذاری جمعی از طلاب حوزه علمیه امام علی‌بن ابیطالب(ع) لارستان با حضور بیت آیت‌الله‌العظمی آیت‌اللهی، فرماندار، نماینده و مدیریت و روحانیون حوزه علمیه  برگزار شد.
در این مراسم اساتید چون آیت‌الله احدی از حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام عابدی مدیر حوزه‌های علمیه فارس، حجت‌الاسلام موسوی مدیره حوزه علمیه امام علی‌بن ابیطالب(ع)، حسنی فرماندار ویژه لارستان، جعفرپور نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.
این مراسم با گزارش مدیریت  حوزه علمیه امام علی‌بن ابیطالب(ع) لارستان و سخنرانی حجت‌الاسلام عابدی، مدیر مركز مدیریت حوزه‌های علمیه فارس آغاز شد و در ادامه آیت‌الله احدی از اساتید حوزه علمیه قم در سخنانی از زحمات مدیریت حوزه علمیه لارستان در راستای تعلیم و تربیت دلسوزانه طلاب و مدیریت شایسته حوزه تشکر و قدردانی کرد و خواهان همکاری بیشتر مردم ومسئولین با این حوزه که از یادگارهای فقیه معظم آیت‌اللهی است، شد.
بنابر این گزارش، حوزه علمیه لارستان با داشتن300  استاد و طلبه در سال تحصیلی 95-96 در چهار سطح علمی حوزوی فعالیت می‌كند و همچون چراغی فروزان در آسمان تدین و ایمان این شهرستان می‌درخشد.
captcha