اهدای 2 هزار بسته «مهر تحصیلی» به دانش‌آموزان نخبه شیراز
کد خبر: 3530847
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰

اهدای 2 هزار بسته «مهر تحصیلی» به دانش‌آموزان نخبه شیراز

گروه اجتماعی: مدیر روابط عمومی اوقاف فارس از اهدای 2 هزار بسته «مهر تحصیلی» به دانش‌آموزان نخبه شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، جواد یزدانی، مدیر روابط عمومی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 27 شهریور گفت: طرح امینانه نیات واقفین خیراندیش با موضوع تأمین لوازم تحصیلی دانش‌آموزان در شهر شیراز در روز یکشنبه، 28 شهریور ماه برگزار می‌شود.
وی افزود: این طرح امسال تحت عنوان طرح «مهر تحصیلی» و همزمان با آغاز سال تحصیلی در شهر شیراز با همکاری ادارات نواحی 3 و 4 آموزش و پرورش شیراز برگزار خواهد شد.
یزدانی اظهار كرد: طرح مهر تحصیلی با حضور دو هزار نفر از دانش‌آموزان نخبه شهر شیراز در محل تالار حافظ در ساعت 16 با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس، مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس و واقفین استان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: در طرح مهر تحصیلی 2 هزار بسته تحصیلی شامل لوازم‌التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع اول تا ششم پایه شامل دفتر، دفترچه یادداشت، خودکار، مداد، مداد رنگی، کیف مدرسه، لیوان و شابلون‌های مورد نیاز دانش‌آموزان و سایر موارد به ارزش 2 میلیون ریال از محل موقوفات عباس علی عطار شیرازی به دانش‌آموزان اهدا می‌شود.
مدیر روابط عمومی اوقاف فارس اظهار كرد: موقوفه عباس علی عطار شیرازی در سال 1336 هجری قمری وقف شده است و دارای رقبات متعددی در شهر شیراز و حومه اطراف است و یکی از نیات عمده این موقوفه کمک به تحصیل دانش‌آموزان شهر شیراز و تأمین لوازم تحصیلی دانش‌آموزان از محل این موقوفه و ادارات آموزش ناحیه 3 و 4 است.
captcha