اینفوگرافی «در سوگ یاس» منتشر شد
کد خبر: 3478345
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶
همزمان با ایام فاطمیه؛

اینفوگرافی «در سوگ یاس» منتشر شد

گروه فضای مجازی: همزمان با ایام دهه فاطمیه از سوی موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی اینفوگرافی «در سوگ یاس» تولید و در سایت شبکه جوانان رضوی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، اینفوگرافی «در سوگ یاس» با عنوان «یا فاطمه الزهرا(س)» و با شعار «چه مادری که به تفسیر درس عاشورا، حریم مدرسه کربلاست دامن او» طراحی و در شبکه جوانان رضوی منتشر شد.
اینفوگرافی «در سوگ یاس» با توجه شرایط جامعه کنونی و در راستای متوجه کردن جوانان به سبک زندگی فاطمی و الگو قرار دادن این بانوی دو عالم تنظیم و تولید شده است.
سبک زندگی و فرهنگ فاطمی، محور فعالیت‌های تبلیغی مؤسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی است که در ایام فاطمیه این فعالیت‌ها با نگاه وی‍ژه به این رویکرد صورت می‌گیرد.
محتوای منتشر شده در این اینفوگرافی گزیده سخنان جلسات انقلابی با علم فاطمی(س) با محوریت سبک زندگی حضرت زهرا(س) است که به مخاطبان ارائه شده است.
یادآور می‌شود، مؤسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی در راستای ترویج فرهنگ اسلامی در ایام و مناسبت‌های وی‍ژه تولیدات جدیدی به مخاطبان ارائه می‌دهد.
captcha