مراسم تجلیل از 150 حافظ توسط مهد قرآن تبریز برگزار می‌شود
کد خبر: 3472228
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
همزمان با ایام دهه فجر؛

مراسم تجلیل از 150 حافظ توسط مهد قرآن تبریز برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مراسم تجلیل از حافظان کل قرآن کریم مهد قرآن تبریز امروز، 13 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) رحیم وظیفه‌شعاع، مدیر‌عامل مؤسسه مهد قرآن و عترت آذربایجان شرقی از مراسمی به‌مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی امروز سه‌شنبه، 13 بهمن‌ماه خبر داد.
وی با اشاره به اینکه از 190 حافظ قرآن بالای 5 جزء تجلیل می‌شود، گفت: این مراسم، همزمان با ایام‌الله دهه فجر، مصادف با دومین روز دهه فجر در تالار مصلی اعظم امام خمینی‌(ره) تبریز برگزار می‌شود.
وی تجلیل‌شوندگان را حافظان برگزیده آزمون‌های دوره‌ای مهد قرآن در حفظ سوره بقره، 5، 10، 20 جزء و کل قرآن کریم برشمرد و افزود: 14 نفر از این افراد، حافظان دارای مدرک درجه 3 و 2 نفر نیز از حافظان، دارای مدرک درجه 2 هستند که اخیراً موفق به کسب این عنوان، در آزمون‌های شفاهی و کتبی وزارت ارشاد در رشته حفظ کل شده‌اند.
مدیر مهد قرآن آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه این مراسم با حضور و تقدیر از 150 خانواده شهدا، رونق ویژه‌ای خواهد داشت، گفت: همه ما مدیون شهدا، به‌ویژه شهدای قرآنی هستیم و در آن مراسم نمایش دستاوردهای مؤسسه مهد قرآن و عترت آذربایجان شرقی در حوزه حفظ قرآن، همراه خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه این مراسم نمایش دستاوردهای مؤسسه در حوزه حفظ قرآن است، تصریح کرد: تجلیل از حافظان با سخنرانی و تجلیل نماینده ولی‌ فقیه در استان، آیت‌الله مجتهد شبستری انجام می‌شود.
captcha