حافظان روشندل همدانی تقدیر شدند
کد خبر: 3456417
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
به‌مناسبت هفته کتاب؛

حافظان روشندل همدانی تقدیر شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: به‌مناسبت هفته، کتاب از دو نفر حافظ روشندل قرآن بزرگسال و نوجوان طی مراسمی در کتابخانه مرکزی همدان تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، آئین تکریم کتابخوانان برتر و فعالان فرهنگی کتابخانه مرکزی استان همدان شام‌گاه دوشنبه، دوم آذرماه در بخش کودک و نوجوان کتابخانه با حضور کارشناس ارشد امورکتابخانه‌‌ها مشعلیان، احمدی کارشناس  امور انجمن‌ها‌، مدیرعامل انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان همدان برگزار شد.

در این نشست پس از گوش جان سپردن به نوای ملکوتی قرآن کریم که توسط حافظ قرآن و عضو نوجوان کتابخانه مرکزی همدان تلاوت شد، سپس از 6 تن از اعضای کتابخوان برتر در گروه‌های سنی مختلف و بخش نابینایان تقدیر به عمل آمد.

اما از سایر اعضای فعال فرهنگی می‌توان به دو نفر حافظ قرآن بزرگسال و نوجوان، یک نفر از اعضای خانواده شهدا که در زمینه کتابخوانی نیز فعال بودند، یک نفر اهدا کننده برتر که بالغ بر 700 عنوان کتاب و مجله به کتابخانه اهدا کرده بودند، 6 نفر از مربی‌هایی که در برنامه یک روز در کتابخانه فعالیت داشتند، 6 نفر از اعضای فعال فرهنگی بخش نابینایان کتابخانه، و در نهایت 8 نفر از اعضای فعال بخش کودک و نوجوان که با عنوان همیار کتابدار شناخته می‌شوند تقدیر شد.

captcha