بسیج یکی از آثار ارزشمند و ماندگار انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3455935
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
استاندار همدان:

بسیج یکی از آثار ارزشمند و ماندگار انقلاب اسلامی است

گروه اجتماعی: بسیج یکی از آثار ماندگار و ارزشمندی است که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی توسط امام خمینی(ره) به مردم معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، محمدناصر نیکبخت، استاندار همدان یکشنبه، اول آذر‌ماه در افتتاح پروژه‎های عمرانی بسیج در سطح استان همدان، عنوان کرد: بسیج تنها نهادی است که مرز و خط‌کشی ندارد و قابل مصادره نیست و متعلق به همه مردم جامعه به ویژه جوانان است.

وی افزود: بسیج یکی از آثار ماندگار و ارزشمندی است که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی توسط امام خمینی(ره) به مردم معرفی شد و رسالت و مأموریت ویژه‌ای برای فعالیت و استفاده از مشارکت مردم دریافت کرد؛ دسیسه‌ها و توطئه‌های بسیاری از سوی دشمن در کمین جوانان کشور قرار گرفته است که برای حفظ فکر و سلامت روحی و جسمی این سرمایه‌های اجتماعی باید تلاش و برنامه‌ریزی مضاعفی را به کار گرفت تا از آسیب‌هایی که می‌تواند آن‌ها را آلوده کند، دور باشند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت‌ها و فضاهای ورزشی می‌تواند به نیازهای جوانان پاسخ دهد، بیان کرد: با تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های ورزشی در دست ساخت سپاه استان همدان به میزان 44 هزار مترمربع به سطح سرانه ورزشی استان همدان اضافه می‌شود.

نیکبخت با اشاره به نقش بسیج در تثبیت اقتدار کشور عنوان کرد: بسیج با استفاده از ظرفیت مردمی شرایطی را ایجاد کرده است که هیچ کشوری در دنیا، جرأت چپ نگاه کردن به این سرزمین را ندارد و شاهد بودیم که در پشت میز مذاکرات هسته‌ای، ایران در مقابل 7 کشور قدرتمند جهان نشست و سبب شد که دنیا حقوق هسته‌ای مردم ایران را به رسمیت بشناسند.

استاندار همدان با بیان اینکه با هدایت‌گری هوشمندانه مقام معظم رهبری، امروز دنیا، ایران را ابرقدرت منطقه می‌شناسند، افزود: در شرایطی که کشورهای همسایه با جنگ و خونریزی و کشتار کودکان درگیر هستند ما برای سلامت‌سازی جسم و روح جوانان کشور برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی بیان کرد: این امنیت در گرو رشادت‌ها و ایثارگری رزمندگان در جبهه‌های جنگ در هشت سال دفاع مقدس به دست آمده است و به برکت خون شهدا، کشور بیمه و تضمین شد و دشمن دیگر اجازه تعرض به خود نمی‌دهد.

این مقام مسئول اظهار کرد: سپاه می‌تواند با استفاده از ظرفیت بسیج مردمی زمینه توسعه و رشد استان همدان را در همه عرصه‌ها فراهم کند و در این راستا همکاری دستگاه‌های اجرایی نیز بسیار اثربخش است.

captcha