وارونه جلوه دادن اسلام، از اقدامات دشمن برای تغییر افکار عمومی است
کد خبر: 3455858
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

وارونه جلوه دادن اسلام، از اقدامات دشمن برای تغییر افکار عمومی است

گروه اجتماعی: اقدام دیگر دشمن بر روی افکار مردم وارونه جلوه دادن اسلام، تبلیغ و ترویج اسلام آمریکایی که در آن امر به‌معروف، جهاد، شهادت ، دفاع از محرومین و مظلومان وجود ندارد، است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان یکشنبه، اول آذر‌ماه در همایش بصیرتی و استکبارستیزی گفت: آمریکا دنبال این است که پای ما را از جبهه مقاومت بیرون بکشد چرا که هر جا وارد شدند از جمهوری اسلامی سیلی خوردند

وی افزود: اقدام دیگر دشمن بر روی افکار مردم وارونه جلوه دادن اسلام است و تبلیغ و ترویج اسلام آمریکایی که در آن امر به معروف، جهاد، شهادت ، دفاع از محرومین و مظلومان وجود ندارد، نقش خواهران و برادران فرهنگی در بحث نفوذ کلیدی است، بنابراین باید در این فتنه عمیق، ظریف، پیچیده و گسترده نقش خود را درست ایفا کنید.

ابوحمزه تصریح کرد: از سال 68 بعد از رحلت امام خمینی(ره) استکبار جهانی به این جمع‌بندی رسیدند که باید استراتژی خود را در مقابل ایران تغییر دهند و با سه محور اصلی نفوذ، استحاله و براندازی از استراتژی سخت به استراتژی نرم وارد شوند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: مقام معظم رهبری در ماه‌های اخیر از نفوذ، بحث به میان آورد و این نشانه توطئه پیچیده و عمیق است، همه خواص و نخبگان جامعه باید نسبت به این موضوع توجیه شوند تا خوابمان نبرد تا خوابمان نکنند.

وی بیان کرد: در بحث نفوذ، دشمن به دنبال اثرگذاری در دو عرصه تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری بر روی مسئولین است. محور اول نفوذ، مسئولین هستند و محور دوم مردم هستند که دشمن به شدت روی افکار آن‌ها کار می کند و باید بدانید که خواسته یا ناخواسته عامل اصلی، دشمن است.

captcha