تمام مشاغل می‌توانند خدمات خود را با بنیاد صیانت از خانواده به اشتراک بگذارند
کد خبر: 3455777
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴
حسینی:

تمام مشاغل می‌توانند خدمات خود را با بنیاد صیانت از خانواده به اشتراک بگذارند

گروه اجتماعی: مدیرعامل بنیاد صیانت از نهاد خانواده استان فارس گفت: تمام مردم در هر شغل و رشته‌ای می‌توانند خدمات خود را با بنیاد به اشتراک بگذارند و ما از این خدمات در راستای تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده‌ها در قالب برنامه‌هایی مدون بهره می‌بریم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی بنیاد صیانت از نهاد خانواده استان فارس، حجت‌الاسلام محمدشریف حسینی، مدیرعامل این بنیاد در دیدار با رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: آمار منتشره از آسیب‌های خانوادگی بسیار نگران‌کننده است و همت جمعی تمامی دست اندرکاران جهت اصلاح و حمایت از بنیاد خانواده را طلب می‌کند.
وی افزود: در حال صحبت و تعامل جهت گسترش شعبه‌های بنیاد در شهرستان‌های فارس هستیم و امیدواریم شورای شهر هر کدام از شهرستان‌ها نیز همانند شیراز از برنامه‌هایی که در راستای تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده‌ها برگزار می‌شود، حمایت کنند.
حسینی جهت اجرای برنامه‌های مصوب شورای شهر و شهرداری شیراز در حوزه خانواده اعلام آمادگی کرد و گفت: بنیاد صیانت یکسری برنامه‌های ابلاغی از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و همچنین بنیاد مرکز دارد که بر مبنای اولویت‌بندی 5 آسیب اول استان است و لذا برنامه‌ها هم مبنای علمی و هم مبنای اجرایی دقیقی دارد.
وی تصریح کرد: بنیاد ظرفیت‌های خوبی دارد که حاضریم آن را با تمام ارگان‌ها و نهادها از جمله شهرداری به اشتراک بگذاریم که از جمله آنها می‌توان به استفاده از وکلای باتجربه، اساتید حوزه و دانشگاه و قضات اشاره کرد که به‌طور رایگان ساعاتی را در هفته با بنیاد همکاری می‌کنند.
حسینی افزود: تمام مردم در هر شغل و رشته‌ای می‌توانند خدمات خود را با بنیاد به اشتراک بگذارند و ما از این خدمات در راستای تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده‌ها در قالب برنامه‌هایی مدون بهره می‌بریم.
مدیرعامل بنیاد صیانت از نهاد خانواده استان فارس ابراز کرد: راه‌اندازی مراکز مشاوره کاربردی خانوادگی از بسیاری از آسیب‌ها جلوگیری کرده و از هجوم پرونده‌های دعاوی خانواده به مراکز قضایی پیشگیری می‌کند؛ گرچه که تنها اکتفا به مشاوره راهگشا نیست.
وی افزود: بنیاد صیانت از خانواده به دنبال کارهای کیفی است و همچنین کارهایی روی زمین مانده در حوزه خانواده را از اهم برنامه‌های خود می‌داند.
قائم مقام دبیرکل بنیاد صیانت از نهاد خانواده استان فارس آسیب طلاق را در استان فارس از آسیب‌های جدی برشمرد و افزود: بعضی از شهرستان‌های ما که به فضل و تقوا معروف هستند و سالیان سال الگوی برخی در سبک زندگی بوده‌اند حال به شدت به این آسیب دچار شده‌اند.

captcha