برگزاری مراسم تقدیر از پرسنل کتابخانه‌های دانشگاه بوعلی‌سینا
کد خبر: 3455261
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴

برگزاری مراسم تقدیر از پرسنل کتابخانه‌های دانشگاه بوعلی‌سینا

گروه اجتماعی: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از پرسنل کتابخانه‌های دانشگاه بوعلی‌سینا با حضور رئیس و معاونین این دانشگاه و رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، منصور غلامی، رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا در مراسم تقدیر از پرسنل کتابخانه‌های دانشگاه بوعلی‌سینا گفت: متأسفانه مسؤولین ما کمتر به کتابخانه‌ها سرکشی می‌کنند و باید سرکشی به کتابخانه‌ها پررنگ‌تر باشد.

وی افزود: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و به دلیل وجود مجموعه‌های اطلاعات علمی در شبکه‌ها و فضاهای مجازی، نقش کتابخانه‌ها به نحوی تغییر کرده است و منابع به سمت الکترونیک پیش رفته است.

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا عنوان کرد: در ضمن تلاش برای حفظ اسناد و کتب موجود، باید فضای مناسبی برای دسترسی سریع دانشگاهیان و مراجعه ایشان به منابع را فراهم کنیم.

غلامی خاطرنشان کرد: بازنگری در وظایف کتابخانه‌ها ما را درفضای کتاب و کتابداری کمک می‌کند، همچنین باید موانع ورود به کتابخانهها برطرف و تشویق برای حضور دانشجویان فراهم شود، کتابداران نیز به رعایت به جای قوانین در امانت‌دهی کتاب برای حفظ منابع کتابخانه‌ای تلاش کنند.

captcha