قرآن؛ عامل نجات و عزت انسان/ اقتدار نظام در سایه قرآن است
کد خبر: 3447121
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
آیت‌الله صادقی بیان کرد:

قرآن؛ عامل نجات و عزت انسان/ اقتدار نظام در سایه قرآن است

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد با بیان این‌که قرآن مایه نجات، عزت و شفاعت انسان است، گفت: امروز که روزانه در رسانه‌ها میلیون‌ها کلمه علیه نظام ما پخش می‌شود، تنها چراغی که می‌تواند ما را نجات دهد، قرآن است.

به گزارش خبرگزای بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان،  محفل انس با قرآن کریم ظهر امروز چهارشنبه، ۲۰ آبان‌ماه با حضور قاریان ممتاز لرستان از جمله عزت‌الله گوشه‌ای و اسماعیل موسیوند، حافظ روشندل لرستانی در حسینیه حوزه علمیه صادقیه خرم‌آباد برگزار شد. این مراسم معنوی که جمعی از طلاب و اساتید و کارکنان حوزه صادقیه خرم‌آباد حضور داشتند، با تلاوت عزت‌الله گوشه‌ای، از قاریان بین‌المللی استان لرستان آغاز شد، وحید مطهری، مدرس اختلاف قرائت قرآن، اسماعیل موسیوند حافظ کل قرآن و احسان پیرداده از قاریان ممتاز استان نیز در ادامه به تلاوت آیاتی از کلامالله مجید پرداختند.
در ادامه، آیت‌الله عباس‌علی صادقی، تولیت حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد و از مدرسان مدرسه علمیه صادقیه خرم‌آباد با اشاره به روایاتی از معصومین گفت: وقتی که فتنه‌ها به‌سمت شما می‌آیند همانند امروز که روزانه در رسانه‌ها میلیون‌ها کلمه بر علیه نظام ما پخش می‌شود، تنها چراغی که می‌تواند ما را نجات دهد، قرآن است.
وی قرآن را مایه نجات، عزت و شفاعت انسان دانست و ادامه داد: به برکت قرآن هر روز بر عزت و قدرت این نظام افزوده می‌شود کمااینکه در ارتش ما اول قرآن است، در نیروی انتظامی اول قرآن است و شروع تمام جلسات ما با قرآن است.
آیت‌الله صادقی گفت: قرآن عزت دهنده و شفاعت کننده است و دشمنان را خوار می‌کند کمااینکه هر کس قرآن را در جلوی راهش قرار داد قرآن او را به بهشت می‌برد و هر کس قرآن  را پشت سرش قرار داد جهنمی است.

captcha