همایش بزرگ خادمان اربعین حسینی در مشهد برگزار می‌شود
کد خبر: 3446610
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
به همت ستاد بازسازی عتبات خراسان رضوی؛

همایش بزرگ خادمان اربعین حسینی در مشهد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی اظهار کرد: همایش بزرگ خادمان اربعین حسینی، 20 آبان ماه در مشهد برگزار می‌شود.

سید هاشم فیروزی، معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی از برگزاری همایش بزرگ خادمان اربعین حسینی با حضور مسئولان و نهادهای مؤثر در حرکت عظیم زائران پیاده اربعین حسینی صبح فردا، چهارشنبه 20 آبان‌ماه در محل حسینیه گلستان مشهد خبر داد.

وی با بیان اینکه این مراسم به همت ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی تشکیل می‌شود، ابراز کرد: از کلیه دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی وعمومی دخیل در برپایی این حرکت بزرگ معنوی در استان اعم از استانداری، فرماندار‌ی‌ها، اوقاف و امور خیریه، حج و زیارت، تبلیغات اسلامی، شهرداری، رسانه‌ها و نیز صاحبان هیأت و موکب‌داران جهت انجام هماهنگی‌های لازم برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن این مراسم دعوت به عمل آوردیم.

فیروزی به حضور بیش از 300 میهمان از سراسر خراسان رضوی در این همایش بزرگ اشاره کرد و گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی، همایش بزرگ خادمان اربعین حسینی را در راستای هماهنگی‌های صورت گرفته در استان و نیز جلسات برگزار شده برای کمیته‌های ذی‌ربط در استانداری و فرمانداری‌ها به منظور انتقال تجارب و برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تر میان دست‌اندرکاران این حرکت، برای خدمات‌رسانی بهتر به زائران پیاده حرم حسینی طراحی و برگزار می‌کند.    

وی در پایان یادآور ‌شد: ستاد بازسازی عتبات خراسان رضوی، همایش بزرگ خادمان اربعین حسینی مشهد را در محل حسینیه گلستان واقع در ورودی طرقبه، مقابل پاسگاه برگزار می‌کند.

captcha