پیکر شهید نادر حمید در اهواز تشییع شد
کد خبر: 3390646
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
امروز؛

پیکر شهید نادر حمید در اهواز تشییع شد

گروه اجتماعی: پیکر شهید نادر حمید، از شهدای مدافع حرم در سوریه، صبح امروز، ۲۸ مهرماه در اهواز تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)  از خوزستان، پیکر شهید نادر حمید، از شهدای مدافع حرم در سوریه صبح امروز، 28 مهرماه در اهواز تشییع شد.

پیکر شهید نادر حمید که در نبرد با نیروهای تکفیری در سوریه، به فیض شهادت نائل آمد، از حسینیه عاشقان ثارالله اهواز تا آرامگاه علی بن‌مهزیار اهوازی تشییع شد.

این مراسم با حضور آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، آیت‌الله سیدعلی شفیعی و آیت‌الله عباس کعبی، سردار معین‌پور و جمعی از مسئولان و مردم اهواز برگزار شد. آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز در حسینیه عاشقان ثارالله بر پیکر این شهید نماز اقامه کرد.

پس از اقامه نماز، پیکر شهید حمید که قرار بود بنا بر وصیت قبلی وی در جوار حرم علی ابن مهزیار اهوازی خاکسپاری شود، تا این محل تشییع شد ولی پیش از خاکسپاری و با مخالفت پدر شهید، خاکسپاری انجام نشد. در نهایت بنا بر این شد که پیکر شهید فردا در شهر ملاثانی، به خاک سپرده شود.

سردار محمد معین‌پور، جانشین سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان در این زمینه اعلام کرد: با توجه به اینکه پدر شهید وصی اول ایشان است، طبق نظر پدر شهید و با احترام به نظر وی، پیکر شهید در شهر ملاثانی خاکسپاری خواهد شد.

به گزارش ایکنای خوزستان، پیکر شهید نادر حمید، از شهدای مدافع حرم، شامگاه 27 مهرماه به اهواز بازگشت.

شهید حمید از مدافعان حرم اهل بیت در سوریه، در روزهای گذشته در نبرد با نیروهای تکفیری مجروح شد و پس از چند روز به فیض شهادت نائل آمد.

مراسم وداع با شهید شامگاه گذشته در آرامگاه علی ابن مهزیار اهواز برگزار شد، همچنین روز گذشته، 27 مهرماه پیکر شهید حمید مختاربند از شهدای مدافع حرم در شوشتر تشییع و خاکسپاری شد.

شهید مختاربند، هفته گذشته در منطقه حلب سوریه، به درجه رفیع شهادت نائل شد. پیکر این شهید همراه با پیکر شهید حسونی‌زاده در اهواز تشییع شده بود.

captcha