پیام تسلیت آیت‌الله کعبی در پی شهادت نادر حمید مدافع حرم
کد خبر: 3388692
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲

پیام تسلیت آیت‌الله کعبی در پی شهادت نادر حمید مدافع حرم

گروه اجتماعی: آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پی شهادت نادر حمید، شهید مدافع حرم پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قران(ایکنا) از خوزستان، آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پی شهادت نادر حمید ، شهید مدافع حرم پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

سرانجام سرباز فداکار اسلام مدافع حرم نادر حمید به خیل شهیدان پیوست.

انالله و انا الیه راجعون
بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله«إِنَّ اللَّهَ یُدَافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوا إِنَّ اللَّهَ لَا یُحِبُّ کُلَّ خَوَّانٍ کَفُورٍ،أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَى نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ»؛ آیات 38 و 39 سوره حج

سرانجام جانباز فداکار مدافع حرم حضرت زینب کبری سلام الله علیها در ایام سوگواری مولایش ابا عبدالله الحسین عروج کرد و به ملکوت اعلی پیوست.
بسیجی فعال و مخلص جناب آقای حاج نادر حمید به خیل شهیدان پیوست.

این شهید سعید نماد ایمان، تقوی، صداقت و اخلاص و نماد اراده و تلاش و فداکاری در راه خدا و در مسیر نورانی امام و رهبری و شهدای والامقام بود و در مصاف رژیم صهیونیستی و مزدوران تکفیری اموی «النصره» اخیرا در منطقه قنطیره حراجت سختی دید و امروز به لقاءالله شتافت.

تداوم راه نورانی این شهیدان، مقاومت و حرکت در مسیر باورها و ارزشهای الهی و خط امام و رهبری و دفاع از ولایت فقیه است.

شهادت این سرباز فداکار اسلام را به ساحت اقدس ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و عموم ملت بزرگ ایران و مردم شهیدپرور خوزستان و اهواز قهرمان و همرزمان و بسیجیان و بستگان و علی الخصوص خانواده این شهید تبریک و تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال صبر جمیل و اجر جزیل برای همه داغدیدگان و حشر با محمد و آل محمد و شهدای کربلا برای این شهید سرافراز خواهانم.

بمنه و کرمه الاقل عباس کعبی

26/ 7/ 1394

captcha